¦Tim¦
|
enybatie?
|
|
|
kootsie
|
ehhhh een klodder 2 comp lijm ertussen gooien?
|
|
|
¦Tim¦
|
ehhh grappig?
|
|
|
|
Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
2006 he.......weet je echt heel zeker dat je geen garantie meer hebt? En zonder lijm krijg je ze niet meer vast als ze van binnen losgeschoten zijn.
|
|
|
¦Tim¦
|
ik bedoel de schroef dan he
|
|
|
Elevation
|
loctite, maar dan moet je als je ze los wil hebben overgieten met heet water, dat vind loctite niet leuk..
|
|
|
|
Ondabeach
|
Opnieuw er in zetten met epoxy ff in de zon of zonnebank om te laten harden.
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
geen epoxy in je inserts gieten, ff loctite zoals bart zegt.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
geen epoxy in je inserts gieten, ff loctite zoals bart zegt.
Zelfde hier. Loctite werkt overal op en heb je in twee sterktes. Je moet de sterke variant kopen voor je boardje gezien de kracht die erop komt. De zwakka variant is namelijk vooral om trillingen tegen te gaan en dit is meer gewoon brute kracht. Ik gebruikte het zelf altijd voor mijn modelvliegtuig wat schroefjes op de motoren betrof. Je koopt het bij de Gamma en Praxis of andere bouwmarkten.
|
|
|
Lord of the Boards
|
Stukje teflon tape/band strak om je schroef doen en dan erin draaien. Die teflon tape is van dat spul dat gebruikt wordt om dingen water- of gasdicht af te sluiten. Werkt beter dan locktite als je het ooit weer los moet draaien.
|
|
|
Morres
|
teflon
edit: oh, loard of the boards meldde het al
|
|
|
Ondabeach
|
ff hoor... gaan de schroeven nou los of de bussen die in je board zitten waar je je schroeven indraaid? Want als het de schroeven zijn, dan moet je inderdaad niet aan de slag gaan met epoxy.
|
|
|
kitewouter
|
Uhm ok.. loctite schroefdraad borging.. geen blockpress oid.. allemaal van loctite maar blockpress droogt niet met zuurstof erbij.. schreofdraad borging droogt langzaam maar gaat nooit weer los!
|
|
|
kitewouter
|
en als het los moet, ff flinke tik geven dan breekt het los, en draai je em er zo weer uit!
|
|
|
MasterWurm
|
en als het los moet, ff flinke tik geven dan breekt het los, en draai je em er zo weer uit!
Een tik op je hoofd wouter! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
¦Tim¦
|
ik dnek dat ik maar even begin met dat teflon tape idee als dat dan niet werkt dan ga ik loctite ofzo gebruiken...
ieg bedankt jongens!
|
|
|