volgens mij is het punt dat bijna niemand een geschikte kitemaat heeft voor dit ruige weer. Het zijn allemaal te grote bow kites op het water die de hele tijd op vol depower staan bij Mirns.
Heb een half uur met een 6m raven gekite en dat was gecontroleerd kiten en lekker springen.
De enige storende factor was een blauw zwarte Waroo 12 met 80 kg er onder. Deze persoon was de hele tijd vlak bij de kant aan het springen. Iedereen die er zaterdag bij was weet wel wie ik bedoel. Als je zo graag foto`s wil moet je vriendin maar het water in en jij niet de kant op ook al heb je 5 jaar ervaring.
« Laatste verandering: Mei 14, 2007, 02:21:52 door Gertjan »
volgens mij is het punt dat bijna niemand een geschikte kitemaat heeft voor dit ruige weer. Het zijn allemaal te grote bow kites op het water die de hele tijd op vol depower staan.
Heb een half uur met een 6m raven gekite en dat was gecontroleerd kiten en lekker springen.
De enige storende factor was een blauw zwarte Waroo 12 met 80 kg er onder. Deze persoon was de hele tijd vlak bij de kant aan het springen. Iedereen die er zaterdag bij was weet wel wie ik bedoel. Als je zo graag foto`s wil moet je vriendin maar het water in en jij niet de kant op ook al heb je 5 jaar ervaring.
Die gast ( blauw/zwarte waroo 12m) was dus echt gigantisch aso bezig. Geen enkel oog voor anderen op het water, puur z'n eigen "camerageile" dingetje doen.
Ik was die gozer met zijn groene FONE M5 14m2 waarmee erg weinig gebeurde (zeg maar gerust die lag ter decoratie op het strandje).
Zag je volgenmij... je was samen met je pa ofniet ?
Mijn 10 lag daar ook voor de sier Vinni kon zijn 7 niet eens houden in de vlaagjes
Yeah, mijn pa vindt al dat gekitesurf wel mooi om te zien. Misschien krijg ik hem ooit zover dat hij het zelf ook gaat doen. Lijkt mij erg leuk en hij mag stiekem best wat meer aan sport doen hahaha