Waarschuwing mbt windstoten..

LEAF

Antwoord #25 Mei 13, 2007, 07:22:47
edit2Rapporteer  
Het was gewoon geen kite weer vandaag PUNT!!!!!!!!!!!!! (shame_kitesmiley)
big_ben_lair

Antwoord #26 Mei 13, 2007, 15:24:07
edit2Rapporteer  
Het was gewoon geen kite weer vandaag PUNT!!!!!!!!!!!!! (shame_kitesmiley)

eerst met de 10 en daarna met de 8, de vlagen waren goed weg te trappen met m'n C kite! dit zoort dagen zijn de top dagen van het jaar!
Gertjan

Antwoord #27 Mei 13, 2007, 18:51:14
edit2Rapporteer  
volgens mij is het punt dat bijna niemand een geschikte kitemaat heeft voor dit ruige weer. Het zijn allemaal te grote bow kites op het water die de hele tijd op vol depower staan bij Mirns.

Heb een half uur met een 6m raven gekite en dat was gecontroleerd kiten en lekker springen.

De enige storende factor was een blauw zwarte Waroo 12 met 80 kg er onder. Deze persoon was de hele tijd vlak bij de kant aan het springen. Iedereen die er zaterdag bij was weet wel wie ik bedoel. Als je zo graag foto`s wil moet je vriendin maar het water in en jij niet de kant op ook al heb je 5 jaar ervaring.

Idefixe

Antwoord #28 Mei 13, 2007, 18:58:49
edit2Rapporteer  
volgens mij is het punt dat bijna niemand een geschikte kitemaat heeft voor dit ruige weer. Het zijn allemaal te grote bow kites op het water die de hele tijd op vol depower staan.

Heb een half uur met een 6m raven gekite en dat was gecontroleerd kiten en lekker springen.

De enige storende factor was een blauw zwarte Waroo 12 met 80 kg er onder. Deze persoon was de hele tijd vlak bij de kant aan het springen. Iedereen die er zaterdag bij was weet wel wie ik bedoel. Als je zo graag foto`s wil moet je vriendin maar het water in en jij niet de kant op ook al heb je 5 jaar ervaring.

Die gast ( blauw/zwarte waroo 12m) was dus echt gigantisch aso bezig. Geen enkel oog voor anderen op het water, puur z'n eigen "camerageile"  dingetje doen.
Twoink

Antwoord #29 Mei 13, 2007, 23:59:46
edit2Rapporteer  
Welke spot praten jullie over dan
Vinni

Antwoord #30 Mei 14, 2007, 00:06:08
edit2Rapporteer  
Volgens mij hebben ze het over mirns.
Gertjan

Antwoord #31 Mei 14, 2007, 02:21:18
edit2Rapporteer  
Ja sorry stond er niet duidelijk bij, Mirns.
Matjas the scissor-kid

Antwoord #32 Mei 14, 2007, 03:19:18
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik was die gozer met zijn groene FONE M5 14m2 waarmee erg weinig gebeurde (zeg maar gerust die lag ter decoratie op het strandje).

Zag je volgenmij... je was samen met je pa ofniet ? ThumpsUp

Mijn 10 lag daar ook voor de sier  Joepie
Vinni kon zijn 7 niet eens houden in de vlaagjes  loser schater
Myzrael
Gast
Antwoord #33 Mei 14, 2007, 04:03:03
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik was die gozer met zijn groene FONE M5 14m2 waarmee erg weinig gebeurde (zeg maar gerust die lag ter decoratie op het strandje).

Zag je volgenmij... je was samen met je pa ofniet ? ThumpsUp

Mijn 10 lag daar ook voor de sier  Joepie
Vinni kon zijn 7 niet eens houden in de vlaagjes  loser schater

Yeah, mijn pa vindt al dat gekitesurf wel mooi om te zien. Misschien krijg ik hem ooit zover dat hij het zelf ook gaat doen. Lijkt mij erg leuk en hij mag stiekem best wat meer aan sport doen hahaha Smiley
Matjas the scissor-kid

Antwoord #34 Mei 14, 2007, 23:26:38
edit2Rapporteer  
altijd handig rijdende ouders die ook nog eens veel intresse tonen...

zo lang ze maar neit gaan zeiken over: doe je voorzichtig  ThumpsUp loser
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.