eclipse nano 6m gearriveerd!!!!

Mitchel_12000

Berichten: 1183
Antwoord #25 Mei 07, 2007, 18:31:38
edit2Rapporteer  
@petteflat, Deze helm is gemaakt voor wakeboarden en gewoon hartstikke veilig. Ik heb vaak genoeg smakkers gemaakt en niks aan de hand. Wanneer de klep water pakt, glijd de helm als het ware over je hoofd. Totaal geen extra belasting op de nek.

@leander, Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt een freestyler ben, maar ik denk dat je met deze kite 3 dubbele kiteloops kunt draaien als je wilt en durft. Hoe heftig je deze loops maakt kan je zelf bepalen. wanneer je de bar tegen de knoop door je windvenster stuurt, heeft ie niet buitensporig veel kracht. Als je de bar aantrekt, krijg je een pull alsof er een olifant aan je staat te rukken ;-) .
Wat betreft springeigenschappen, ik kwam ongeveer 2 meter hoog gisteren, en dat is voor mijn doen best hoog. Ik denk dus dat het wat betreft spring eigenschappen wel goed zit (met genoeg wind uiteraard).
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #26 Mei 15, 2007, 18:09:33
edit2Rapporteer  
LEANDER:
Als ik de fabrikant moet geloven dan is de Thruster bedoelt voor de freestyle en hoge (explosieve) sprongen en de Nano is voor het wakestyle/wave/snow/Fun kiten bedoelt..
Je kunt de NANO dusdanig afstellen dat hij je niet gelijk van je board afrukt zodat je jezelf meer kan concentreren op het waverijden....
 loser  Begrijp mij niet verkeerd.......
Ik heb hier dus zelf geen ervaring mee maar dit is zoals de fabrikant de kites probeert te promoten..
Dus wil je freestyle met megasprongen dan zal de Thruster meer iets voor je zijn...

Ps Ik heb mijn Thruster 10m2 nu ongeveer 10x gevaren en heb nog nooit de behoefte gehad om de stopper te gebruiken. In mijn ogen is het vanwegen de geringe bardruk ook een overbodige luxe  :Smiley

Mazzel
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.