wat kost een 12M THRUSTER kite only dan (in euro tot op de deur mat) en waar bestel je hem ik zie dat ze ook dealers hebben in frankrijk Duitsland en Spanje of zijn dat aleen de boards
Ik wil niet afzeikerig klinken maar alle info staat op hun site en ik heb niet de ambitie om Eclipse dealer te worden maar wil alleen wat info geven over dit nieuwe merk cq kite. Het merk is nog maar kort op de markt dus ze zijn nog bezig om een dealernetwerk uit te zetten. 80% van de dealers die op hun site staan worden vermeld ivm de dealerschap van de Skywalker boards.. Als je google gebruikt kom je vanzelf wel bij een dealer uit... Maar hou er rekening mee dat ook een dealer aan zijn verkoop wil verdienen en je dus beter af bent wanneer je gewoon direct vanuit Amerika (eclipse) besteld. Ik zou niet kite only bestellen omdat de bar geen drol kost
(150 euro) en het is op de kite afgestemd.. Ik heb de fabrikant gemaild eb gezegd dat ik wel interesse had maar dat ik geen risico wilde lopen en aangezien ik geen mogelijkheid had om te testen moest hij maar een interessante aanbieding doen.. Dit laatste heeft hij gedaan en ik heb de kites eerder in huis dan de dealers... Dus gewoon een mail sturen en kijken of je korting kunt krijgen. Daarna bestel je de kite en laat je het vanuit Amerika met een valse factuur opsturen.. Vanaf het moment van opsturen had ik mij kite binnen 5 dagen in huis en de verzendkosten en de overige kosten waren totaal 60 euro... Met deze lage dollar koers zou ik dus niet wachten op een dealer maar gewoon zelf bestellen... Oké ik heb het bedrag toch ff voor je opgezocht (staat gewoon op hun site) 12m2 thruster kompleet voor $ 1239,- dat is dus 853,96 euro.
Haal van dat bedrag weer minimaal 15% af en dan zit je dus voor een 12m2 Thruster kompleet op een totaal bedrag van 725,90 euro
dan heb je een kite met een windrange van 11 - 28 knts en de windrange klopt nagenoeg precies bij mijn 10m2 Thruster... Ik kan namelijk mijn 10m2 thruster(met bijgeleverde 4 meter extensions) met mijn 90 kg en 135x40 board gevaren vanaf 15 knp tot 35 +