welke Kitespot behalve Oostvoorne autostrand?

Freerider

Geen avatar

Mei 24, 2007, 18:28:21
edit2Rapporteer  
Hallo mede vaarders,
Ik ben nu enige tijd bezig met kiten, en kite vooral bij Oostvoorne autostrand.. alleen is het daar nu echt f*cking druk aan het worden op mooie dagen...
Ik kan nu lekker heen en weer varen e nben begonnen met wat sprongetjes te doen...

Ik ben op zoek naar een mooie kitespot in de buurt van breda die net als Oostvoorne niet te diep zijn, dat je tot ver in het water kan staan.. ik voel me nog niet zeker genoeg om ver van de kust te varen, waar de bodem te diep is om te staan...

Kan iemand mij helpen aan een mooie spot? Hoe is bijvoorbeeld de spot bij Bergen op zoom aan de binnenschelde? Op de info van de locaties op kitehigh wordt niks gezegd over de diepte van het water, misschien is dit iets om er aan toe te voegen of ben ik de enige die daar behoefte aan heeft?

Ik hoop op een mooie spot  ThumpsUp

tot op het water,
Richard...
D.D

Antwoord #1 Mei 24, 2007, 19:00:32
edit2Rapporteer  
Brouwersdam kan wel volgens mij, en op oostvoorne lukt het ook wel als het zo druk is hoor (grinnik_kitesmiley) Gewoon een stuk naar achter of opzij varen weg van de beginners. En daar je sprongetjes doen. Met zuid-west kan je richting de slufter varen en tussen het autostrand en de slufter in is het ook wel lekker rustig en ondiep. ( behalve met hoog water)
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Mei 24, 2007, 20:55:32
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/arloc.php
www.hanglos.nl > kitespots
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.