|
Morres
|
Als je em wel koopt. Biedt dan niet meer dan 500(in goede staat) Nieuwprijs van die dingen zijn hartstikke laag bij cautionkites.com
Voor de rest is caution een uberstevig merk, vaar zelf al 2jaar met Caution(spitfire)
|
|
|
wittie
|
Caution Answer is ook voor de beginner een ideale kite, maar eh..... Wat is goedkoop voor een super veilige kite? Een beetje geld voor een boel veiligheid lijkt mij op zijn plaats. Gewoon doen, en anders mag je die van mij wel eens testen als je een keer op Workum en omstreken aan het kiten bent.
greetz
|
|
|
Silversurfer1
|
@ morres; ik zie alleen een 16m answer staan op die site die je noemt. en die kost 599 dollar, maar dan komen er ook nog verzendkosten uit de usa bij... volgens mij is het een restantje. de answer II kost in 12m 1350 dollar (zonder verzendkosten).
@pindakaas; de answer lijkt me een prima beginnerskite waarmee je lekker kunt doorgroeien.
|
|
|
pindakaas
|
Ik was ook al op zoek gegaan op cautionkites.com, maar ik heb ook niet de aanbieindg gevonden die morres noemt. Los daarvan denk ik dat ik wel een bod ga uitbrengen op de caution, bedankt voor het meedenken. Ik las alleen dat de 2006 serie de neiging heeft om over je hoofd heen te vliegen en in te klappen, heel vervelend lijkt me. Is dat niet gewoon te voorkomen door de stuurlijnen een beetje aan te trekken?
|
|
|
wittie
|
Dat ie over je heen valt, heb ik ook gehad. Dit gebeurd alleen met te weinig wind en dan kun je dus toch niet kiten. Een goeie graadmeter dus! Maar als je je kite een beetje in de-power zet blijft ie gewoon boven je staan.
Greetz
|
|
|
pindakaas
|
Bedankt voor de adviezen. Ik heb de caution gekocht, althans, morgen. Nu nog een board en jullie kunnen mij ook tegenkomen op het water.
|
|
|
Lord of the Boards
|
Hey Pindakaas, goede keuze gemaakt. Answer is een hele fijne kite. Ik vlieg zelf nu de Answer 2. En inderdaad, hij kan best uit de lucht vallen als het vlagerig is, maar dat kan bij alle kites gebeuren. Gewoon niet op 12 uur parkeren als je op de kant bent. Verder heeft ie kwa vliegeigenschappen veel weg van een C-shape kite, alleen heb je wel het voordeel van een groter effectief oppervlak. Meer lift en meer hangtime dus en bovendien een groter inzetbereik.
|
|
|
Morres
|
vind de answer er wel raar uitzien in de lucht, beetje een bolletje...maar moet idd erg sweet zijn
|
|
|
pindakaas
|
Ik heb hem!!! gelijk profiel maar ff aangepast. goede prijs, kite ziet er goed uit en mooie kleuren, zwart/geel en een beetje grijs.
|
|
|