thailand

kitestertje

Berichten: 1132
Mei 28, 2007, 17:25:53
edit2Rapporteer  
Heej, ik wil misschien van de winter met de kerstvakantie naar Thailand om daar te gaan kiten. Heeft iemand daar ervaring mee? Want ik zag op kitebeaches.com Koh Samui en dat lijkt me wel een super chill eilandje.. Iemand die er is geweest, dan hoor ik het graag InLove

JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #1 Mei 28, 2007, 17:29:18
edit2Rapporteer  
Ik ben op Koh Samui geweest en ik vind dit eiland niet gezellig. Het stadje is één grote hoerenkast..als je zoiets zoekt moet je zeker gaan. Natuurlijk zijn er ook wel rustigere plekken, maar de sfeer is anders dan de omliggende eilanden, die zijn veel leuker. Koh Phangnan, Koh Tao (duiken) of in het Oosten van Thailand, het grote eiland Koh Chang.. Ik denk dat je daar ook kans hebt dat er gekite word.
kitestertje

Berichten: 1132
Antwoord #2 Mei 28, 2007, 17:35:18
edit2Rapporteer  
Oh okee, dat zoek ik juist zeker niet maar je hebt daar juist wel superveel mooie kitespots.. Waar ben jij dan wezen kiten??
Petteflat

Berichten: 179
Antwoord #3 Mei 28, 2007, 18:20:41
edit2Rapporteer  
Helemaal eens met Jorrit. Koh Samui heeft wel hele mooie stranden, maar 's nachts  ThumpDown.
Wel het mooiste vliegveldje dat ik ooit gezien heb.
Verder is Thailand volgens mij niet echt een kitesurfbestemming. Ik zou me er qua wind niet teveel van voorstellen (in elk geval niet bij Koh Samui en de eilanden daaromheen). Kun je beter naar bijv. Mui Ne in Vietnam gaan.
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #4 Mei 28, 2007, 18:33:37
edit2Rapporteer  
Ik heb er gezeten afgelopen zomer.
Girl I wish you luck! als het hier winter is is het daar hoog zomer, fucking heet!
Ik heb op Koh Samui gezeten. de oost&west kust van het eiland zijn niet te doen.
Veel stenen in t water. ik heb zelf op LamaiBeach gezeten en dr staat echt een heel licht briesje. Ergensop het eiland zit wel een kitesurfschool.

Koh Phangnan, Koh Tao.. allemachtig wat en prachteilanden!! maar daar is het volgensmy niet teogestaan om te kiten, alleen om te duiken.

Ben wel jaloers op je! Thailand is schitterend, ben er meerdere keren geweest, Bangkok vind ik helemaal geweldig! *TIP* Ga op fietstoer met een organisatie in Bangkok!
Samui is niks bijzonders, erg toeristisch en idd en groote hoerentent, maarja eigenlijk is heel Thailand 1 grote hoerentent.

Check wel nog ff t vliegveld op Samui.. je zeikt in je broek. GE-WEL-DIG dat het ook op die manier kan.
een boere schuur, zonder muren, 2 incheck "balies" .. het vliegtuig land zowat voor je voeten.
Laat gelijk je bagage omlabelen als je terugvliegt, scheelt je in Bangkok weer tijd met overstappen! Kost verder ook niks..

Hopelijk ga je niet met BMair.. echt,. pas op! is 100x niks krijgt niet waar voor je geld. Me pa is zelfs naar de rechter gestapt om geld terug te krijgen. Ze geven je gwoon NIET watje hebt gevraagd!
kitestertje

Berichten: 1132
Antwoord #5 Mei 29, 2007, 20:12:13
edit2Rapporteer  
hmm jah het is dr natuurlijk supr lekker maar ik ga er wel heen om te kite! Maar op kitebeaches zag ik ook een stuk of 4 spots bij Phuket in de buurt.. Misschien is dat dan wel beter? Ik denk niet dat mijn ouders het leuk vinden om naar Vietnam te gaan..
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #6 Mei 29, 2007, 22:35:32
edit2Rapporteer  
Thailand valt denk ik af. check wat windsites over algemene informatie.
Ik zal zou nog ff kijken in wat van die infoboekjes over Thailand, want t schijnt dat Samui toch wel bekend staat als windsurf eiland.. maar ben ik lomp? ik heb geen surfplank gezien =P Wel veel boardshorts voor omgerekend 2 euro =P
Lucas-link7
Gast
Antwoord #7 Mei 29, 2007, 22:55:12
edit2Rapporteer  
Ikben er ook van de zomer geweest, maar er is zoveel moois in dat langs, ik zou niet teveel tijd aan kiten besteden, dat kan je ook dichterbij huis doen..

Maarja, het ligt eraan wat je het leukst vind natuurlijk..

Greetz Lucas
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #8 Mei 30, 2007, 00:21:23
edit2Rapporteer  
Jaaa.. je mot niet alleen voor t kiten gaaan.. Thailand is schitterend en dat mag je natuurlijk niet missen =P
kitestertje

Berichten: 1132
Antwoord #9 Mei 30, 2007, 01:00:51
edit2Rapporteer  
wooow ik heb nog een paradijs gezien! De bahama's !!! Ik zit me echt te verlekkeren hier!

Formula1

Berichten: 128
Antwoord #10 Mei 30, 2007, 01:32:29
edit2Rapporteer  
En het waait daar ook altijd schijnt het.
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #11 Mei 30, 2007, 01:38:08
edit2Rapporteer  
IDD, Thailand heeft weinig wind en goede spots!!  ThumpDown  je moet er gewoon naar toe gaan om te genieten van het eten en het land!!! echt super leuk en mooi!!

ps: persoonlijk zou ik het zonde vinden om naar Phuket te gaan..dat is ook weer zo'n groot toeristen spectakel. De echt eilanden of het binnenland is veel meer de moeite waard!!

Op de Similan Islands is ook een kitespot en die eilanden zijn wel heel vet en mooi!
kitestertje

Berichten: 1132
Antwoord #12 Mei 30, 2007, 01:55:00
edit2Rapporteer  
okee, nou bedankt voor jullie tips maar de bahama's zijn ook wel heel vet! Nu nog even tegen mijn ouders zeggen waar we heen gaan want die weten nog van niets  loser
Jolien.

Berichten: 1152
Antwoord #13 Mei 30, 2007, 03:23:06
edit2Rapporteer  
hoe rijk zijn je ouders? Bahama's.. allemachtig, geldboom in de tuin?
Passie

Berichten: 3397
Antwoord #14 Mei 30, 2007, 03:27:04
edit2Rapporteer  
ze gaan lisa daar verkopen. dusja ff 'n leningkje afsluiten
Spikey

Berichten: 160
Antwoord #15 Mei 30, 2007, 03:51:53
edit2Rapporteer  
ben ook in thailang geweest maar heb express geen kite meegenomen....de west kust is overings veel mooier dan de oost kust en dus ook de eilanden koh samui , koh toa .....voor duiken geldt dat zeker ! dan moet je richting koh phi phi

ik heb in een maand in thailand in december 2004 gezeten en heb het 1 dag zien waaien toen de duikboot kapot ging, ook gelijk vette paniek :-) ...prachtig land voor backpacken , heerlijke mensen , de allerbeste prijzen op aarde , topduiken , snorkelen ...maar niet kiten Grin

de spots op samui zijn niet om over naar huis te schrijven , en de center die daar zit heeft vaak 12-14 knopen voor de rest zijn het eerder uitzonderingen
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #16 Mei 30, 2007, 03:54:00
edit2Rapporteer  
Kijk alleen wel uit met de vrouwtjes.....misschien komt er wel ineens een luiter tevoorschijn!  schater
kitestertje

Berichten: 1132
Antwoord #17 Mei 30, 2007, 14:58:28
edit2Rapporteer  
ze gaan lisa daar verkopen. dusja ff 'n leningkje afsluiten

jij snapt het Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.