Trage reacties van surfpirates duitsland.

nkb-wesley
Gast
Juni 07, 2007, 16:43:17
edit2Rapporteer  
Ik heb laatst een email gestuurd over een probleem met mijn bar die ik bij hun besteld had. Nu kreeg ik daar een paar dagen later een mailtje op terug en ze vroegen of ik even fotos wilden sturen. Nu heb ik een week terug fotos gestuurd naar hun maar nog steeds geen reactie ontvangen. Hebben meer mensen dit probleem of hebben dit probleem gehad?
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Antwoord #1 Juni 07, 2007, 16:56:00
edit2Rapporteer  
je moet bellen naar die gasten.
gaat toch 10x sneller.
heb ik ook elke x gedaan als ik iets wilde weten.
kan gewoon in het engels(vind ik persoonlijk makkelijker)
succes
2 Fast

Antwoord #2 Juni 07, 2007, 19:00:41
edit2Rapporteer  
Ze zijn niet snel met reacties geven maar ze zijn wel snel met het leveren van je spullen. ThumpsUp
Jacobus

Antwoord #3 Juni 07, 2007, 20:10:41
edit2Rapporteer  
Ze zijn inderdaad traag met antwoorden. Ook kan ik uit ervaring vertellen dat ze je niet op de hoogte houden van hoe de zaken ervoor staan. Waarschijnlijk heeft Marc de foto's bekeken en eventueel doorgestuurd naar importeur als het om garantie gaat. Hij zal pas antwoorden als hij ook weer antwoord gekregen heeft. Hij zal je niet op de hoogte stellen, zo is hij niet.

Wil je weten wat er allemaal gebeurd dan kan je wat Melvin zegt het beste even bellen en vragen naar Marc.

@ 2 Fast, dan heb je mazzel gehad. Als ze het spul niet op voorraad hebben dan duurt het een stuk langer. Voordat ik mijn nieuwe kites had (waren niet op voorraad bij surfpirates) ging er 2 a 3 weken overheen....
Morres

Antwoord #4 Juni 07, 2007, 22:00:23
edit2Rapporteer  
kitepirates is verbeterd hoor ze sturen nu op tijd mail met informatie met de status van je order..tevens reageren ze sneller.
martijn

Antwoord #5 Juni 07, 2007, 22:16:02
edit2Rapporteer  
ik heb vorige week nog een mail gestuurd, 5 minuten later gelijk een mail terug, vind ik niet egt langzaam
harryCab

Antwoord #6 Juni 07, 2007, 22:52:10
edit2Rapporteer  
Heb mijn kites daar zelf opgehaald....van tevoren ff gebeld omdat ik een bepaalde kleurstelling wilde hebben. Zit vlakbij de importeur van Naish en zou daar in de avond nog naar toe rijden.

Dag later lag alles netjes klaar.

Het was erg druk in de winkel destijds, beetje hectisch eigenlijk wel. Doen ook windsurf shit en verkopen enorm veel aan het buitenland.

Soms schiet en snel reageren ivm drukte er wel eens in.

Bellen is echt sneller je zal dan trouwen ook merken dat Marc vaak met klanten bezig is....

Prima bedrijf, goeie service.

Mijn nieuwe Naish was assymetrisch, Naish had hierop nog geen antwoord. Toch stuurde ze me direct een nieuwe kite op omdat ze vonden dat ik moest kunnen varen. Hadden zelf van Naish nog niets gehoord en/of een nieuwe kite ontvangen.. Kreeg naar 4 maanden een telefoontje met de opmerking dat Naish geen afwijking kon vinden. (als we het over aftersales hebben, was het zelf al vergeten...)

Lees hier over de Nederlandse shops ook nare verhalen......

Dus, kitepirates.de is TOP!!!
nkb-wesley
Gast
Antwoord #7 Juni 07, 2007, 23:16:16
edit2Rapporteer  
Ik zeg ook niet dat kitepirates een klote shop is maar ik vroeg me gewoon af of het bij meer mensen zo was dat het lang duurde voordat ze reactie hadden.
harryCab

Antwoord #8 Juni 08, 2007, 03:02:08
edit2Rapporteer  
Ze hebben het soms écht erg druk, die gasten ontvangen giga veel mail per dag.

Ook veel mail van gasten die vaak nog onvoldoende geld hebben en denken dat ze daar voor een appel en een ei een '07 model kunnen kopen.

Dus gewoon bellen als je het te lang vind duren.
Jacobus

Antwoord #9 Juni 08, 2007, 03:19:43
edit2Rapporteer  
Zeg ook niet dat ze slecht zijn, maar zijn niet altijd even snel met reageren. Is inderdaad dat ze snel reageren op offerte, zou ik ook doen als je nieuwe klanten wilt hebben. Die mails zullen dan bij Marc hogere prioriteit hebben.

De kites komen bij Kubus vandaan en deze zitten zowel in Nederland als Duitsland. Bij mij was het zo dat in Duitsland de Raven3 niet lag en dat ie dus bij Kubus Nederland vandaan moest komen en dus lang duurde. Ik weet niet of ik pech had, maar hou er wel rekening mee dat het langer kan duren.

Dat ze inmiddels je wel goed op de hoogte houden dan is dat van heel kort geleden, ik ontving een paar weken geleden nog antwoord op een mail die ik een maand ervoor al had verstuurd.

Qua service twijfel ik niet aan surfpirates, je moet ze alleen achter de kont aan zitten en EEN BELLER IS SNELLER.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.