Kitesurf bril

dennis82

Berichten: 42
Antwoord #25 April 30, 2007, 01:07:03
edit2Rapporteer  
sea specs zijn idd lekker als je aan het cruisen bent maar als je een paar snelle trix moet doen is het erg lastig om de diepte te zien wat vaak resulteert in een crash dus dan doe ik hem ff naar beneden onder mn kin en blijft ie perfect zitten..
Deze bril voorkomt zeker rode ogen!!!!
Myzrael
Gast
Antwoord #26 April 30, 2007, 01:31:44
edit2Rapporteer  
sea specs zijn idd lekker als je aan het cruisen bent maar als je een paar snelle trix moet doen is het erg lastig om de diepte te zien wat vaak resulteert in een crash dus dan doe ik hem ff naar beneden onder mn kin en blijft ie perfect zitten..
Deze bril voorkomt zeker rode ogen!!!!

Daar heb ik dus last van op het moment. Onwijs rode ogen na het kiten. Duurt een dag voordat het over is bij mij vaak. Komt het door de zon? Of komt het vooral van het water?
Hopelijk is dat probleem zodra ik de bril heb over.

Wat diepte betreft dat vind ik wel raar. Je zou juist denken dat je doordat het polaroid is je makkelijker diepte kunt zien omdat schittering wegvalt.
dennis82

Berichten: 42
Antwoord #27 Mei 01, 2007, 08:01:41
edit2Rapporteer  
Ik kan soms de diepte niet goed inschatten doordat er spetters op de bril zitten en slecht zicht heb maar dat zou je bij elke bril hebben....maar goed als je daar geen last van heb is deze bril zeker een goede keuze!!! (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley) (hangloose_kitesmiley)
Myzrael
Gast
Antwoord #28 Mei 01, 2007, 08:03:12
edit2Rapporteer  
Ik kan soms de diepte niet goed inschatten doordat er spetter op de bril zitten en slecht zicht heb maar dat zou je bij elke bril hebben....maar goed als je daar geen last van heb is deze bril zeker een goede keuze!!!

Daar kan ik goed inkomen. Ikzelf heb lenzen en die zitten soms na een flinke crash helemaal verkeerd en dat duurt 10 seconden voordat ik weer een beetje zie. Ik heb -4 dus zeg maar gerust dat ik tijdelijk een blinde kip op het water ben. Vrij onhandig. Met bril zal ik daar een stuk minder last van hebben. Dan neem ik die druppels voor lief Smiley
mightymark

Geen avatar

Berichten: 152
Antwoord #29 Juni 19, 2007, 20:15:44
edit2Rapporteer  
weet iemand een shop in de buurt van Arnhem waar ik snel zon brilletje kan halen?
Hier in arnhem (awa...niet fijn favouriet) hadden ze er nog nooit van gehoord.
vin2481

Geen avatar

Berichten: 139
Antwoord #30 Juni 19, 2007, 21:20:44
edit2Rapporteer  
Jobe brillen!! ThumpsUp 19 Euro bij Euro Funcenter blijft ook drijven!

Of een Oakley Waterjacket voor 245 Euro :Smiley
mightymark

Geen avatar

Berichten: 152
Antwoord #31 Juni 19, 2007, 22:32:38
edit2Rapporteer  
hmmm ik kom alleen niet in de buurt van zevenhuizen, Alblasserdam of Oostvoorne.....
naja wil er wel een hebben voordat ik naar el gouna ga de 26e. Ik denk dat mn oogjes wel een brilletje nodig hebben als ik een weekje op het water sta....
Ian

Berichten: 219
Antwoord #32 Juni 19, 2007, 22:47:01
edit2Rapporteer  
Bij van den berg in zandvoort/hoorn zijn die copie seaspecs ook 20e. die zijn prima.
En ieder stukje gebogen plastic filtert uv straling, dus een cheape bril is niet slecht voor je ogen.
Duurdere lenzen geven soms wel meet helder zicht.

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.