kiten is hard werken, een verslag

crahsdummie
Gast
Antwoord #25 Juni 20, 2007, 18:03:56
edit2Rapporteer  
fotograaf nodig van maandag t/m vrijdag? kom me ff halen ik heb toch niks te doen.
Wimt

Antwoord #26 Juni 21, 2007, 15:57:03
edit2Rapporteer  
Hahahaha geweldig met dat borsthaar schater

Ja, het mooie is dat die blonde beweerde meer borstenhaar te hebben. Nou had ze wel meer borsten, maar meer haar zat voornamelijk op haar rug.

Zij vertelde dat haar schaamhaar sinds haar pubertijd een 8 cm per jaar meer omhoogtrok, dus nu moet ze vaak haar nek scheren. 
Wimt

Antwoord #27 Juni 21, 2007, 16:01:37
edit2Rapporteer  
Wimt, morgen Brouwersdam? Als ik een speed zie kom ik wel ff waaien.

Zaterdag was mijn pech dag, zit in zee, net hoogte lopen, ineens geen wind meer, vlieger valt in water, stuurlijn draait er rond. Niet te herstarten. En maar zwemmen

Was die nacht gaan braken, misschien vanwege haar rughaar, dus ik heb het maar op Kessenich gehouden, na een uurtje was de wind weg.
Wimt

Antwoord #28 Juni 21, 2007, 23:14:03
edit2Rapporteer  
Dat rughaar van Annie, bracht die skinhead gelukkig op andere gedachten, Annie wil trouwens daten; annie.rughaar@hotmail.com.
En reken maar dat Annie hot, warm, is met dat extra vachtje.
Wimt

Antwoord #29 Juni 21, 2007, 23:21:55
edit2Rapporteer  
Briljant verhaal om te lezen.

Ik zeg elke week een verslag schrijven!

Moet het wel elke week waaien, volgende week, bij 12 graden naar verwachting.
Wimt

Antwoord #30 Juni 22, 2007, 20:34:53
edit2Rapporteer  
wat een avontuur

Vandaag weer een avontuur; Op Kessenich kwam er een flinke windvlaag, en werd ik door de Speed van mijn board getrokken, de board-leash brak, en stom genoeg kwam de clip, die eraan vast zat tegen mijn triceps aan, zodat ik nu quatro-ceps heb. Verder alles goed.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.