Kite instructeurs gezocht

thespot

Geen avatar

Juli 01, 2007, 22:46:39
edit2Rapporteer  
Doordat wij momenteel te veel aanmeldingen krijgen, is The Spot Watersport ( Zandvoort) met spoed op zoek naar kite instructeurs, die ervaring hebben met lesgeven. Heb je interesse, of ken je mensen die graag een zomer willen lesgeven op het zandvoortse strand, mail dan naar event-thespot@planet.nl of bel naar 023-571 76 00 check ook www.gotothespot.com
thespot

Geen avatar

Antwoord #1 Juli 02, 2007, 14:50:20
edit2Rapporteer  
* kick
EW-OUD

Antwoord #2 Juli 02, 2007, 18:17:39
edit2Rapporteer  
is er ook een leeftijd aan verbonden?
D.D

Antwoord #3 Juli 02, 2007, 18:25:10
edit2Rapporteer  
is er ook een leeftijd aan verbonden?

Ik denk alleen voor IKO gecertificeerden...
thespot

Geen avatar

Antwoord #4 Juli 02, 2007, 20:26:00
edit2Rapporteer  
Wij hebben zelf een interne selectie, dus je hoeft niet IKO gecertificeerd te zijn. Een vaste leeftijdsgrens is er niet echt, mail ons even als je twijfelt.
kentyman

Antwoord #5 Juli 02, 2007, 20:52:48
edit2Rapporteer  
Ik weet dat het moeilijk is om kite-instructeurs te vinden (zeker ervaren en/of gequalificeerde instructeurs), maar ik persoonlijk zou geen les willen krijgen van een broekie van 14 jaar...
Je betaalt als leerling toch veel geld voor een (hoop je) zo professioneel mogelijke les. Niet dat een 14 jarige dat niet zou kunnen, maar als klant verwacht je toch serieus behandeld te worden en volgens mij passen instructeurs jonger dan (bijvoorbeeld) 18 jaar daar niet bij..

maar dat is mijn persoonlijke mening Smiley

Ik denk overigens ook dat als je een IKO certificatie weet te verdienen voor je school dat het dan ook een stuk makkelijker wordt om instructeurs te vinden...

succes iig!
bandito

Antwoord #6 Juli 02, 2007, 23:23:55
edit2Rapporteer  
Ik weet dat het moeilijk is om kite-instructeurs te vinden (zeker ervaren en/of gequalificeerde instructeurs), maar ik persoonlijk zou geen les willen krijgen van een broekie van 14 jaar...
Je betaalt als leerling toch veel geld voor een (hoop je) zo professioneel mogelijke les. Niet dat een 14 jarige dat niet zou kunnen, maar als klant verwacht je toch serieus behandeld te worden en volgens mij passen instructeurs jonger dan (bijvoorbeeld) 18 jaar daar niet bij..

maar dat is mijn persoonlijke mening Smiley

Ik denk overigens ook dat als je een IKO certificatie weet te verdienen voor je school dat het dan ook een stuk makkelijker wordt om instructeurs te vinden...

succes iig!

ik ben zelf 14 en loop af entoe mee met een les en geef af en toe ook een les bij the spot.
Maar ik denk dat sommige ''leraren'' onder de 18 meer respect voor klanten hebben dan boven de 18.
kentyman

Antwoord #7 Juli 03, 2007, 14:49:38
edit2Rapporteer  
Hey Berry! Met jouw respect en klantvriendelijkheid zit het wel goed hoor, het is niet mijn bedoeling jou persoonlijk aan te vallen! :-)

maar wat ik bedoel is dat een instructeur veel inzicht moet hebben in veiligheid en didactiek en ook zegmaar vertrouwen en autoriteit moet uitstralen zodat de leerling zich op z'n gemak en in goede handen voelt... Hoe jonger je bent hoe minder bewust je bent van gevaren en ook natuurlijk hoe minder ervaring je hebt (die 2 hebben vaak met elkaar te maken)...

om IKO instructeur te worden moet je minstens 18 zijn, en dat is volgens mij niet voor niets. Mensen jonger dan 18 kunnen uitstekend assisteren bij een les, en dat kan vrij ver gaan maar de leiding v/d les moet vind ik toch liggen bij meer volwassen & ervaren mensen...

awel, mijn 2 ct...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.