je mag nergens op binnen wateren kiten tezij het er toegestaan is!!! op hanglos staat geloof ik de complete lijst. op kitehigh staat ook wel iets over spots maar niet zo goed als die van HL
Jah, officieel mag je alleen op aangewezen plaatsen kiten,
Dit komt omdat het voorbewegen op een plank met behulp van een vlieger opgenomen staat in het bpr, in de trant van, alleen als er staat, hier mag je kiten.
Maar ik heb hier in de buurt ook een soort van meertje, waar met winderige/koude dagen niemand is. Wordt ook af en toe gekite.
Moet je alleen wel gewon je verstand erbij houden en alleen gaan als er niemand op de kant is en niemand aan het zwemmen is.
Mannen laten we wel even scherp blijven. De meeste meertjes vallen namelijk niet onder het BPR en mag je dus gewoon varen!!! Of het qua ruimte verstandig is is een tweede...
Alles wat onder het BPR valt daar geldt voor dat het niet mag tenzij toegestaan of gedoogd... Daarnaast zijn er nog APV's die het plaatselijk kunnen verbieden maar dan staat er op zijn minst een duidelijk bord!
Mannen laten we wel even scherp blijven. De meeste meertjes vallen namelijk niet onder het BPR en mag je dus gewoon varen!!! Of het qua ruimte verstandig is is een tweede...
volgens mij valt geen enkel meer (zonder doorgaande scheepvaart) onder BPR.