GetHigh
|
ja ja wel vroeg maar zo vroeg nou ook weer niet. Ik hoop niet dat de wind te veel zuidelijk word want dan is het volgens mij niet echt lekker. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb zo mijn vermoeden. Ik wacht het morgenochtend nog even af wat de wind echt doet. Maar als ie goed staat ben ik er ook van een uurtje of 10. Hopenlijk tot morgen op wijk.
|
|
|
Merc
Gast
|
Ik wel om 8.00 uur maar niet bij IJmuiden.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Nope......'k sta om 8 uur op zandvoort te raggen!
|
|
|
Merc
Gast
|
enne hoe was het? Hoe bevalt je board???
|
|
|
Myzrael
Gast
|
enne hoe was het? Hoe bevalt je board??? Een woord! FANTASTISCH! Stond gewoon 30 knopen om 9 uur 's ochtends en in buien nog meer. Heb de hele dag met de FONE Impact 9 gevaren en echt geen moment het idee gehad overpowered te zijn. Super highend die kite en echt retesnel. 't Is nogsteeds wennen voor mij die zee maar het gaat al steeds beter. Het hoogtelopen van het strand af gaat uitstekend maar het hoogtelopen naar het strand toe is nog moeilijk. 'k Heb de neiging soms door een golf gehapt te worden maar het wordt al minder. Kwestie van wennen allemaal Top dagje!
|
|
|
terrorwally
Gast
|
het was 30 knopen volgens myzrael op zandvoort
|
|
|
Myzrael
Gast
|
het was 30 knopen volgens myzrael op zandvoort Yup, en omdat jij er niet om 9 uur was en op Pampus haven zat heb je dat gemist. Jammer he?
|
|
|
terrorwally
Gast
|
het was 30 knopen volgens myzrael op zandvoort Yup, en omdat jij er niet om 9 uur was en op Pampus haven zat heb je dat gemist. Jammer he? Weet je wat jij moet doen, lekker samen met piet paulasma het weer gaan voorspellen.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
het was 30 knopen volgens myzrael op zandvoort Yup, en omdat jij er niet om 9 uur was en op Pampus haven zat heb je dat gemist. Jammer he? Weet je wat jij moet doen, lekker samen met piet paulasma het weer gaan voorspellen. Depressief dat het niet zo hard waaide op Pampus? Wil je erover praten? Mag hoor...gooi het er maar uit.
|
|
|
terrorwally
Gast
|
nee hoor, ik word alleen maar depressief van je wijsheid over kitesurfen. Ondertussen sta je zwaar te kloten met elke windkracht. Nu ineens heb je super gevaren met 30 knopen op zee. Het is niet het eerste topic waar je zegt "heb zo goed gevaren". Vooral die topics over muiderberg waar desbetreffende dag iets van 10 á 12 knoopjes waaide, komt Myzereal weer met zijn super sessie verhalen.
Zo te zien ben ik niet de enige op dit forum die hier al wat opmerkingen over heeft gegeven. Je komt net om de hoek kijken met kitesurfen en opzich maakt dat niks uit. Alleen wees gewoon stil en ga kitesurfen.
Je bent zeker ook zo type die een timmerman gaat uitleggen hoe hij een spijker in het hout moet slaan?
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Kweek toch hersencellen zeiksnol.
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Je bent zeker ook zo type die een timmerman gaat uitleggen hoe hij een spijker in het hout moet slaan?
Kweek toch hersencellen zeiksnol.
Gooi het er maar uit hoor, mag wel...
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Ik vind het kinderachtig gedrag van jullie. Op berichten in de toekomst met dit soort onzin ga ik niet in want het slaat gewoon helemaal nergens op.
|
|
|
|
Relax man, ik vind je best een aardige gast, beetje dollen moet kunnen op een forum (tong_kitesmiley). Volgende keer mag je gewoon weer mn telefoon lenen hoor. Alleen als je veel wijze woorden, tips en sterke verhalen post als je net bent begonnen kun je nu eenmaal commentaar verwachten. Maar je bent wel fanatiek in elk geval en dat is wel
|
|
|
Myzrael
Gast
|
@Loepie.......Sorry maar ik vind dit geen dollen meer. Ik heb vaker aangegeven hier geen trek in te hebben. Ik vertel gewoon dat ik lekker gevaren heb en wat er mis ging (moet oefenen met in met de golven mee varen). Vervolgens moet matthijs op MSN (terrorwally) tegen mij dingen gaan zeggen als "Die 9 hou jij nooit in 30 knopen geloof ik niks van) en ga zo maar door en hier ook op het forum dat nog even extra verduidelijken. Sorry , maar dat is gewoon kinderachtig gedrag. Ik doe normaal pogingen tot beargumentatie maar het houdt een keer op en ik heb er nu wel genoeg van. Ik en nog een gozer waren als enige twee kiters om 9 uur op zandvoort samen met een paar windsurfers met een windmeter. Als ik vervolgens zeg dat er 30 knopen staat en terrorwally die er niet eens was dat gelijk als lulkoek moet afdoen dan zakt daar echt mijn broek van af. Wat mij betreft heb ik het dus ook gehad met die gozer want op Muiderberg heeft hij nooit zo'n grote mond.
|
|
|
rich1971
|
Ach neem het terrorwally niet kwalijk, hij is gewoon een beetje Myzrael moe.(ik trouwens ook (grinnik_kitesmiley))
Myzraels statistics Berichten: 517 (8.475 per dag) Positie: KiteHigh guru Datum van registratie: april 23, 2007, 09:21:38 pm Laatst actief: juni 24, 2007, 07:57:53 pm
In 2 maanden tijd 517 berichten, my deepest respect! Maar vooral lekker doorkiten!!
|
|
|
|
Nouja ik spreek dan wel voor mijzelf. Verder lok je het wel een beetje uit wijze woorden, tips en sterke verhalen. Is niet erg verder, maarja dan kun je commentaar verwachten en ook dat mensen je niet geloven. Verder heb je zelf ook commentaar op anderen dus tja...
|
|
|
terrorwally
Gast
|
hoef je niet gelijk zo agressief te doen en mij persoonlijk te mailen:
Onderwerp: Krijg de tiefus maar Zielig ventje.......In het echt heb je niet zo'n grote bek he? Nee, dat is vaak zo met jouw soort.
En nee ik heb niet zo grote mond op muiderberg. Ik hou van kitesurfen,gezelligheid en chillen met iedereen. Ik zou eerder de commentaar die ik heb gegeven serieus nemen, want dit is niet het eerste conflict dat je hebt met iemand.
Maar laten we het maar hierbij houden en niet meer communiceren, voordat de agressiviteit toeslaat. veel plezier met kitesurfen en het forum leven (op naar de 1000 berichten!)
|
|
|
terrorwally
Gast
|
okey dit is ziek je reageert in 2 seconden na post via profielberichten: Mooi mailtje he? Zag dat je er blij mee bent en het uit trots op het forum hebt gezet. Ouwe schijtbak
|
|
|