GetHigh
|
ja ja wel vroeg maar zo vroeg nou ook weer niet. Ik hoop niet dat de wind te veel zuidelijk word want dan is het volgens mij niet echt lekker. Ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb zo mijn vermoeden. Ik wacht het morgenochtend nog even af wat de wind echt doet. Maar als ie goed staat ben ik er ook van een uurtje of 10. Hopenlijk tot morgen op wijk.
|
|
|
Merc
Gast
|
Ik wel om 8.00 uur maar niet bij IJmuiden.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Nope......'k sta om 8 uur op zandvoort te raggen!
|
|
|
Merc
Gast
|
enne hoe was het? Hoe bevalt je board???
|
|
|
Myzrael
Gast
|
enne hoe was het? Hoe bevalt je board??? Een woord! FANTASTISCH! Stond gewoon 30 knopen om 9 uur 's ochtends en in buien nog meer. Heb de hele dag met de FONE Impact 9 gevaren en echt geen moment het idee gehad overpowered te zijn. Super highend die kite en echt retesnel. 't Is nogsteeds wennen voor mij die zee maar het gaat al steeds beter. Het hoogtelopen van het strand af gaat uitstekend maar het hoogtelopen naar het strand toe is nog moeilijk. 'k Heb de neiging soms door een golf gehapt te worden maar het wordt al minder. Kwestie van wennen allemaal Top dagje!
|
|
|
terrorwally
Gast
|
het was 30 knopen volgens myzrael op zandvoort
|
|
|
Myzrael
Gast
|
het was 30 knopen volgens myzrael op zandvoort Yup, en omdat jij er niet om 9 uur was en op Pampus haven zat heb je dat gemist. Jammer he?
|
|
|
terrorwally
Gast
|
het was 30 knopen volgens myzrael op zandvoort Yup, en omdat jij er niet om 9 uur was en op Pampus haven zat heb je dat gemist. Jammer he? Weet je wat jij moet doen, lekker samen met piet paulasma het weer gaan voorspellen.
|
|
|
Myzrael
Gast
|
het was 30 knopen volgens myzrael op zandvoort Yup, en omdat jij er niet om 9 uur was en op Pampus haven zat heb je dat gemist. Jammer he? Weet je wat jij moet doen, lekker samen met piet paulasma het weer gaan voorspellen. Depressief dat het niet zo hard waaide op Pampus? Wil je erover praten? Mag hoor...gooi het er maar uit.
|
|
|
terrorwally
Gast