Les of cursus op de Westeinderplassen bij Leimuiden?

Bart Kempers

Geen avatar

Juni 24, 2007, 16:15:31
edit2Rapporteer  
Ik zoek iemand die mij en enkele van mijn vrienden les wil geven in het kitesurfen. Ik woon aan de Westeinder op een prachtige locatie (wel vlak water) en wil graag daar ook leren kitesurfen. Wie wil ons les geven en heeft ook het materiaal daarvoor beschikbaar (of kan het regelen)? Uiteraard willen we gewoon een redelijke prijs betalen voor het e.e.a. We zijn allemaal sportief, zelf doe ik al vele, vele jaren aan windsurfen & wakeboarden, dus we zijn geen kneusjes.

Laat wat van je horen ajb!
zwafra

Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #1 Juni 24, 2007, 16:56:19
edit2Rapporteer  
Op de westeinderplassen is kitesurfen verboden ...
Ik kan de daar dienstdoende agent goed ,en weet dat hij opdracht heeft om daar het kitesurfen niet te gedogen er wordt een streng handhavingsbeleid gevoerd  tegen kitesurfers ,er zijn er al verschillende kitesurfers bekeurd ..
LEAF

Antwoord #2 Juni 24, 2007, 16:58:31
edit2Rapporteer  
En terecht want de Westeinder is totaal niet geschikt om te kiten!!!!!!
NIELZZZZ

Antwoord #3 Juni 24, 2007, 17:15:30
edit2Rapporteer  
k weet dat ze e wel is kitesurfev, mijn buuran windsurft daar vaak en dieziet ze daar wel is.
ik dacht ook dat het verboden is daar.
Maurits

Antwoord #4 Juni 24, 2007, 17:20:51
edit2Rapporteer  
k weet dat ze e wel is kitesurfev, mijn buuran windsurft daar vaak en dieziet ze daar wel is.
ik dacht ook dat het verboden is daar.

Houd er rekening mee dat voor windsurfen andere regels gelden dan voor kitesurfen. Maar dat ff terzijde.
Super Cooper

Antwoord #5 Juni 26, 2007, 16:39:35
edit2Rapporteer  
Volgens mij is in principe kiten op binnenwater altijd verboden. Dus ook op de westeinder, kaag, loosdrecht, vinkeveen enz.

Waarom ga je niet naar Noordwijk. Dat is niet zo ver van leimuiden vandaan en bij kiteschool beachbreak kan je met je vrienden wat lessen nemen. Gezien jullie watersportervaring lijkt het mij dat jullie redelijk snel het water op kunnen.

Veel plezier en succes
xray

Antwoord #6 Juni 26, 2007, 17:38:59
edit2Rapporteer  
Kiten op binnenwater is niet verboden als het water niet onder het BPR valt...
Micky

Antwoord #7 Juni 26, 2007, 18:17:29
edit2Rapporteer  
Kiten op binnenwater is niet verboden als het water niet onder het BPR valt...

Hee Xray, en welk groot binnenwater valt dan niet onder het BINNEWATER Politie Regelement???
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.