fuerteventura vakantie tips

SanMiguel

Juni 27, 2007, 03:03:25
edit2Rapporteer  
hoi,

Ik ga volgende week naar fuerteventura. Ik vroeg me af of iemand nog tips heeft. Ik zit in het midden van het eiland dus auto huren zit er wel in. Volgens mij kan je in het noorden en zuiden kiten maar weet niet wat de beste spot is.
kitekoert

Antwoord #1 Juni 27, 2007, 15:58:00
edit2Rapporteer  
Doe eens een zoekactie, dan krijg je bergen aan info.

Vanaf 12 juli ga ik ook naar Fuerte, naar de plaats Corralejo. Voor kiten moet dit een van de beste locaties zijn, kiten doe je daar op Flagbeach.
R@bert

Antwoord #2 Juni 27, 2007, 17:31:24
edit2Rapporteer  
Check de nieuwe kitesurf magazine...staat een verslag in van FuerteVentura ThumpsUp
slingshot {Thomas}

Antwoord #3 Juni 27, 2007, 20:20:11
edit2Rapporteer  
als je keiharde wind wil (40knopen) en mooi vlak water moet je naar satovento (in het zuiden). wil je liever in golven varen en iets minder wind dan moet je naar flagbeach (in het noorden)
Sjaaky

Antwoord #4 Juni 27, 2007, 23:11:08
edit2Rapporteer  
Haai ik ga volgende week ook die kant op misschien kunnen we nummers uit wisselen en elkaar daar tegen komen lijkt mijn wel zo gezwellig  loser ik hoor het wel van je mzzl
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.