Ik heb een Boxer sle en die kan je tegen de stopper aan varen. ik weet verder niets van die kite maar zal ongetwijfeld een soortgelijk iets op zitten. dus dat je hem altijd vol op je armen vaart is niet helemaal waar...
Daar zit zeker wat in en misschien is het een geluk bij een ongeluk. Kan ik lekker spieren kweken (grinnik_kitesmiley) Graag nog wat andere reacties van mensen!
is qua looks een exacte kopie van de rebel, beetje cheapass. de stopper schijnt niet te werken waardoor de safety (100% depower) ook niet werkt...(ervaring van een maatje van me die hem getest heeft). vaareigenschappen ken ik niet.
en is ook niet echt te vergelijken met een rebel...stuurt zwaarder maar heeft meer lift en hangtime. Bar van North zit beter in elkaar moet ik toegeven, maar ik denk dat de robuustheid/afwerking van de kites net zogoed als niet beter is !
is een linea recte copie van de crosbow door de man achter de iko: erik bonenasse ofzo ik heb de demo van starkites zelf gezien, en die erik kan nog niet eens een kite normaal oppompen, serieus die legt de binnen kant(struts etc) op het zand en gaat dan pompen met het moto dan gaan mijn bridles niet in de war;(
Uhm het inflate ventiel zit aan de buiten kant van de tube, dus boven op. Hierdoor kun je de kite op de grond leggen met de struts naar beneden en kun je um oppompen en ligt ie gelijk goed zoals je je kite altijd neerlegt op het strand als je even een bammetje moet eten (grinnik_kitesmiley) Maar ik ben ook nog steeds niet echt overtuigd van het merk! Denk dat het um niet gaat worden!