Tot hoeveel maanden zwanger nog kiten?

Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #25 Juli 03, 2007, 04:56:54
edit2Rapporteer  
Dit meen je niet!
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #26 Juli 03, 2007, 17:01:09
edit2Rapporteer  
Dank, de boodschap is duidelijk.
Nu sta ik toch wat sterker als ik haar het slechte nieuws meedeel: nog even wachten.

Of ik wel helemaal goed bij m'n hoofd ben, dat kan ik zelf natuurlijk niet beoordelen met datzelfde hoofd.
Maar die gynaecoloog dacht er dus wat genuanceerder over dan de meesten hier.
Kiten is net zo extreem als je het zelf maakt en een zwangere buik is echt niet van porcelein.

Jelle
wouterb

Berichten: 2759
Antwoord #27 Juli 03, 2007, 17:11:20
edit2Rapporteer  
....is alleen net als in het verkeer; Je heb niet alles in de hand.
Rustig heen en weer cruisen zal idd geen probleem zijn. Je moet alleen geen materiaalpech krijgen en over dijk/strand/bazalt gesleurd worden. En dat hoeft niet eens haar eigenschuld te zijn.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #28 Juli 03, 2007, 21:09:45
edit2Rapporteer  
Wat dacht je van de trapeze? Die drukt je kind helemaal aan gort! Uberhaupt dat je er aan denkt met 6mnd zwangerschap. En idd. als ze valt of nog wat? Wil je dat risico lopen?

Zelfde geldt voor bijvoorbeeld motorrijden. Allemaal bezigheden die meer risiso met zich meenemen.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #29 Juli 03, 2007, 22:35:22
edit2Rapporteer  
....is alleen net als in het verkeer; Je heb niet alles in de hand.
Rustig heen en weer cruisen zal idd geen probleem zijn. Je moet alleen geen materiaalpech krijgen en over dijk/strand/bazalt gesleurd worden. En dat hoeft niet eens haar eigenschuld te zijn.

Dat bedoel ik dus: tig keer m'n kite gestart en never problemen gehad. Afgelopen zondag: recon2 systeem bij de vlieger een beetje gedraaid, direct na het starten ging m'n kite er in een vette loop vandoor. Ikkie op m'n platte pens er achteraan. Rustig m'n safety gebruikt / was dus een gecontroleerde "crash" / niets ernstigs,  maar voor een zwangere vrouw was zo'n geintje waarschijnlijk wel rampzalig geweest..........
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.