samurai
|
zoals het topic titel al aangeeft heb ik een vraag met betrekking tot het relaunchen van een cabrinah Nitro met recon 1 bar (4 lijns)
Deze kite vaar ik inmiddels een jaar, is ook mn 1e kite. In het begin bleef ik gewoon kiten waar het ondiep was, omdat ik geregeld viel. De laatste 4 maanden gaat het (in mijn ogen) goed. Ik loop hoogte, beetje springen en dus ook het diepere gedeelte in (waar je niet meer kan staan).
Laatst sprong ik dus, ging hoger als normaal, hier schrok ik van, en raakte weer te water en ook raakte ik tegelijkertijd de controle over mn kite kwijt, en deze ging ook te water.
Normaal gesproken niet zo erg, want ik doe een paar flinke stappen dat de kite op zn rug komt te liggen, trek aan een stuurlijn, en voila hij gaat weer. Echter was nu het probleem dat ik niet kon staan.
Ik moest zwemmen als een gek om de kite op zn rug te krijgen, uiteindelijk zo hard gezwommen dat ik weer kon lopen.
NU DUS DE VRAAG: Is er geen makkelijkere manier om de kite te herstarten? Alvast bedankt
|