Oké iedereen mag denken van dit bericht wat hij wil maar het is puur bedoeld om aan te geven dat je ook via het internet TOP service krijgt als klant.
Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik een 10m2 en 14m2 Thruster kites van het merk Eclipse gekocht.. Dit merk is in januari begonnen en is wereldwijd flink aan de weg aan het rammen (grinnik_kitesmiley) Het hoofdkantoor is gevestigd in Amerika. Na veel de hebben gemaild met die gasten heb ik toen de knoop doorgehakt en heb ik de kites besteld. Stond er erg sceptisch tegen over omdat ze nog geen vestiging binnen europa (dus ook Nederland) hadden. Ik was bang dat als ik iets zou hebben met mijn kite dat het dan een eeuwigheid zou duren voordat het gerepareerd kon worden. Nix minder bleek waar te zijn.
Vorige week explodeerde mijn bladder van mijn 14m2 Thruster. Ik was er flink ziek van en moest daarna nog 2 dagen de nachtdienst in en had nog geen contact met die gasten opgenomen.. Ben wel met een strijkbout mijn bladder te lijf gegaan maar dit heeft niet voldoende geholpen.. Heb op zondag via de mail contact gehad met die gasten van Eclipse. Zij beloofde mij een nieuwe bladder op te sturen.. Maandag kreeg ik een bericht van hun terug dat ze de bladder hadden op gestuurd, samen met wat extra's, en dat ze op de zending "SPOED" hadden gezet.. Ook kreeg ik gelijk het tracking nr van het pakketje... Op woensdag!!!!!!!! (geschokt_kitesmiley) (2 dagen later dus) stond die kerel van Fed EX al aan de deur met mijn pakket....
Inhoud van pakketje was: Nieuwe Bladder, "kiteFix" reparatieset en een Lycra..
Vandaag kreeg ik het bericht van de fabriek zelf met de mededeling dat zij nieuwe bladders gaan opsturen voor mijn 10m2 en 14m2 Thruster.... Just incase...
Dus ze sturen nog ff 10 extra bladders mijn kant op..........
Om een lang verhaal kort te houden :
Als ik deze of een ander kite in de winkel gekocht had dan had ik een dag vrij moeten nemen om de kite weg te brengen om vervolgens te horen te krijgen dat hij opgestuurd moet worden en wanneer er dan iets bekend was had ik waarschijnlijk weer een dag vrij moeten nemen om mijn spullen weer op te halen.... En nu sta ik binnen 3 dagen weer op het water :-) Dat is nog sneller dan een kiterepair bedrijf :-)
Zie jullie weer op het water