Wie gaan er richting KOS eind juli / begin aug??

GlennVegas
Gast
Juli 05, 2007, 15:09:40
edit2Rapporteer  
Zijn er mensen die gaan?? Ik en mijn vriendin zitten er vanaf 31 juli tot 14 aug... een maat van me zit er iets eerder  Joepie
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1 Juli 05, 2007, 16:16:36
edit2Rapporteer  
Kun je daar een beetje lekker kite dan??
GlennVegas
Gast
Antwoord #2 Juli 05, 2007, 17:05:10
edit2Rapporteer  
allicht!  :Smiley mooie strandjes... je kunt zo heel het eiland rond!! Een gast (importeur) van Sof-X ofziets.. die woont daar... en die zegt perfectiolinio... ik ben hier heen gegaan omdat ze wat meer zandstranden hadden dan op rhodos... en het eiland leek ons leuker... dus ook gedacht aan de vrouw  ThumpsUp.

Wind zelfde als rhodos.. juni/juli/aug hard Smiley

Maargoedddd mijn review zal komen na mijn vakantie.  Joepie
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #3 Juli 05, 2007, 17:15:24
edit2Rapporteer  
dus ook gedacht aan de vrouw ThumpsUp.
Jij bent een goed mens.....
Heb ook bij de last minutes gekeken en daar staat KOS ook bij...
Ik heb vrijdag vakantie dus het kan zijn dat ik zaterdag naar Kos ga  ThumpsUp
Ik doe het ook alleen....maar dan echt alleen voor de vrouw  loser
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #4 Juli 05, 2007, 20:25:48
edit2Rapporteer  
ja ik ga ook die kant op   Joepie en ook aan vrouwtje gedacht ja (grinnik_kitesmiley)
ik zit bij kos stad bij lambi beach daar heb je een kitespot volgens kitebeaches.com..
ga 5 augustus weg en dan 12 dagen
GlennVegas
Gast
Antwoord #5 Juli 05, 2007, 20:27:12
edit2Rapporteer  
whahahaha sjonge jonge  (tong_kitesmiley)

Maar cool als jij eerst gaat kan je me mooi vertellen waar je een goedkope scooter kan huren... waar de lekkere restaurantjes zitten... haha je moest wel oppassen voor de grote schildpadden... op diverse kitespots.. tigaki en nog een zitten schildpadden reservaten.. hahaha
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #6 Juli 06, 2007, 00:09:33
edit2Rapporteer  
ja bij lambi beach ook 1 geloof ik...
staat op de site van freya dacht ik ....
maar ik zit wel in het drukke gedeelte daar zal je denk niet kunnen kiten maar misschien verderop kijken ik ga wel een fiets huren want wil niet hele eiland rond brommer....
lijkt mij wel chill maar me vrouwtje is een strand,zon,en niks doen en dat het liefst zo veel mogelijk haha
GlennVegas
Gast
Antwoord #7 Juli 06, 2007, 13:17:31
edit2Rapporteer  
scooter is relaxt man! ... beter nog een auto... maar het eiland lijkt me zo klein dat een brommer volstaat. maar je mag naar horen zeggen overal je kite op trekken... nja.. wel verantwoord blijven dan mbt toeristen.
NIELZZZZ

Berichten: 1344
Antwoord #8 Juli 08, 2007, 02:59:57
edit2Rapporteer  
daarom ik zoem gewoon rustig plekkie op lambi beach net buiten de ligbedeen verhuur enzo Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.