Nieuw soort kite door Fluidkiteboarding

3e-kiteboarding
Gast
Juli 10, 2007, 02:47:47
edit2Rapporteer  
Hey Gappies:)

ik hoorde van een van de dealers dat ze een nieuwe kite uit gingen brengen.

hier de foto's en de info die ik tot zover heb. heb het even vertaald verder niet hoor  Joepie

De Fluid ATV het grootste vraagteken van heel de kite wereld. Is het nou een Bow of toch een hybrid. Vlieg hem en je weet het! De ATV geeft je het gevoel alsof je met een C shape aan het vliegen bent maar heeft toch alle voordelen van een hybrid. Door zijn zeer korte connectie punten aan de kite is het onmogelijk dat deze om de tip slaat en maakt deze kite dus de ultime slider kite. Aan de voorzijde vinden wij eveneens een zeer korte bridle over de LE lopend van de ene naar de andere zijde met in het midden een connectie punt voor je 5th line. Ja je leest het goed deze kite is zowel 4 als 5 lijns te vliegen.
De bridle zorgt ervoor dat de ATV een veel betere DE-power heeft dan een C shape. Maar als je aan het vliegen bent krijg je toch weer het gevoel alsof je een C shape in je handen hebt.
Wat voor kite het nou werkelijk is is aan de gebruiker om te beslissen wij vinden hem in ieder geval geweldig!
Vliegt op een Fluid Freestyle bar.

Bron: www.fluidkiteboarding.com (dealer deel)

in een mail die ik daarop volgend kreeg werd de vergelijking tussen een yarga en een GK Trix even genoemd. ben zelf zeer benieuwd heb er dus maar 1 besteld voor de test heb natuurlijk nog wel ff een paar zeer kritische kiters nodig die dit vosje even voor mij willen schieten om zo een objectieve review mogelijk te krijgen.

Fotos

4 lijns setup zo te zien
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #1 Juli 10, 2007, 02:51:20
edit2Rapporteer  
ik vraag me t nog steeds af wat voor kite t is iemand een idee ?
xray

Antwoord #2 Juli 10, 2007, 03:27:21
edit2Rapporteer  
Het is wel reclame. Nieuwswaarde prima maar leg het er niet nog dikker boven op want dan gaat ie eraf.

Voor wat betreft de kite, lekker belangrijk of heteen hybride of een bow is. Een C is het zeker niet want dan zaten er geen bridles aan...
TtHoM@s

Antwoord #3 Juli 10, 2007, 04:20:26
edit2Rapporteer  
boeiend..... kijk de foto's kijk even op de site trek je conclusies sluit de site weer af en ga lekker slapen
ik het dit merk nog niet eerder gezien

en k ga het toch niet eerder kopen nadat ik een goed test verslag heb gelezen en de kite getest..

laterz
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #4 Juli 10, 2007, 04:51:18
edit2Rapporteer  
boeiend..... kijk de foto's kijk even op de site trek je conclusies sluit de site weer af en ga lekker slapen

en k ga het toch niet eerder kopen nadat ik een goed test verslag heb gelezen en de kite getest..

laterz

Zou jij dat niet willen doen zoals ik daarboven vraag ik om iemand die objectief wil testen.
missschien dat andere shops dan ook interesse krijgen mij maakt t echt niet uit.
maja sorry voor de zogenoemde sluipreclame voor wie het zo ziet!
ik ben er niet op uit om deze kite aan jullie te verkopen vraag nu gewoon heel netjes om iemand die m voor mij wil testen en reviewen.

Thnx Smiley
Morres

Antwoord #5 Juli 10, 2007, 06:24:35
edit2Rapporteer  
topic opgeschoont, ontopic blijven aub
jelmerboy

Geen avatar

Antwoord #6 Juli 10, 2007, 11:53:02
edit2Rapporteer  

laterz

Zou jij dat niet willen doen zoals ik daarboven vraag ik om iemand die objectief wil testen.
missschien dat andere shops dan ook interesse krijgen mij maakt t echt niet uit.
ik ben er niet op uit om deze kite aan jullie te verkopen vraag nu gewoon heel netjes om iemand die m voor mij wil testen en reviewen.

Thnx Smiley

Breng maar mee naar Noorderplassen in beetje fatsoenlijke wind
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #7 Juli 10, 2007, 12:15:10
edit2Rapporteer  

laterz

Thnx Smiley

Doen we :-) volgende week ergens heb ik m \als t goed is
dk23

Antwoord #8 Juli 10, 2007, 13:19:00
edit2Rapporteer  
geweldige site ook
Spikey

Antwoord #9 Juli 10, 2007, 15:09:43
edit2Rapporteer  
is net een sof-x glider ...

http:\\sof-x.kitebroker.nl
Myzrael
Gast
Antwoord #10 Juli 10, 2007, 15:19:17
edit2Rapporteer  

laterz

Thnx Smiley

Doen we :-) volgende week ergens heb ik m \als t goed is

Yeah, kom ik ook even langs. Die bow van je vind ik niet zo intressant maar die C kan nog wel eens leuk zijn Smiley
Youri Blokdijk

Antwoord #11 Juli 10, 2007, 15:55:03
edit2Rapporteer  
word gek van die reclame kreeg laatst ook al mailtjes van stede broec surfing omdat ik vroeg hoe ik beter kan hoogte lopen. volgens hun ging dat beter met een board die zij verkopen dan met mn eigen jaime pro 2007 ThumpDown
Alferink

Antwoord #12 Juli 10, 2007, 15:56:21
edit2Rapporteer  
word gek van die reclame kreeg laatst ook al mailtjes van stede broec surfing omdat ik vroeg hoe ik beter kan hoogte lopen. volgens hun ging dat beter met een board die zij verkopen dan met mn eigen jaime pro 2007 ThumpDown

Bij mij ging het over pads.... waar zijn die gasten mee bezig dan??.........

MAargoed, van deze kite vind ik het doek er een beetje uhhhm... dun uitzien.
*Maximus*

Antwoord #13 Juli 10, 2007, 16:14:01
edit2Rapporteer  
ik vind het wel een gave kite, ben benieuwt wat het gaat brengen. :-)
Youri Blokdijk

Antwoord #14 Juli 10, 2007, 16:53:03
edit2Rapporteer  

zeker een spleene boardje kopen volgens hun?
Alferink

Antwoord #15 Juli 10, 2007, 16:56:08
edit2Rapporteer  

zeker een spleene boardje kopen volgens hun?

Nope, Concept X pads/straps.
torchjelle

Antwoord #16 Juli 10, 2007, 17:55:23
edit2Rapporteer  
egt wat is dat voor merk, k heb er nog nooit van gehoord (fluidkiteboarding)
3e-kiteboarding
Gast
Antwoord #17 Juli 10, 2007, 21:32:04
edit2Rapporteer  
hey ik las wat over het doek opvallend dat je het spot! goede kite ogen jeetje.

maar t klopt helemaal is nieuwe kite stof dat carbinha ook schijnt te gaan gebruiken voor hun 2008 kites.
heb t van horen zeggen maar kan zeker een kern van waarheid in zitte.

zoals je op de site van fluid wel kan leze zie je dat ze pas in 2007 zijn begonnen dus t kan kloppen dat je er nog niet van hebt gehoord. dit is hun eerste range kites.
vandaar.

groete
Morres

Antwoord #18 Juli 10, 2007, 22:46:04
edit2Rapporteer  
Major edit:

ik zei schoonhouden, discussie is al gevoerd.
Zolang 3e het er niet te dik bovenop legt, mag hij ook de kans hebben zijn merk in het nieuws-gedeelte te posten.
Tenslotte zijn er tig van jullie die een nieuw boardje posten(bv alleen plaatje zonder info).
En nee, KH heeft geen overeenkomst met fluid o.i.d, en ja, 3e houden we heus wel in de gaten. nu ontopic blijven aub.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.