Jolien.
|
pijltje naar rechts betekent wind vanuit west. ---> <--- is oostenwind.
|
|
|
milamber
|
wind wordt benoemd vanuit de richting waar hij vandaan komt
|
|
|
Armband
|
Dus als ik het goed begrijp is er dus morgen wind vanuit west?
|
|
|
|
Armband
|
en dan zijn spots al wijk aan zee wel chil om te kiten?
|
|
|
milamber
|
morgen wordt er bijna geen wind voorspelt, dus zal wel weinig kiten worden denk ik
|
|
|
Armband
|
ja, dat weet ik. Maar mijn broer wil de kite proberen dus met wat geluk gaat ie iig omhoog.
|
|
|
Jolien.
|
nou ik weet niet wat voor kite, maar met 8 knopen komtie niet ver
|
|
|
Armband
|
tis een wipika amp 12m. ik heb hett m vertelt, maar hij is zo enthousiast dat hij het toch wil proberen, ik vind t best:P
|
|
|
_Chris
|
Als je broer nog nooit gekite heeft zou ik hem niet aan je kite hangen als ik jou was Sowieso wordt het morgen (nog) niet echt wat met wind
|
|
|
Jolien.
|
Kan je hm iig op zn gemak leren hoe hy een kite moet optuigen
|
|
|
|
Armband
|
Ik heb net mn pomp gesloopt en dat ding zuigt zoiezo duurt eerst maar es nieuwe halen. Morge word idd niks.
|
|
|
Nick van Kampen
|
Je heb bij karwei wel rlxt aanbieding nu, pomp kost 6.99, euro`s welteverstaan. Heb hem nog niet gebruikt maar tot dusver hoe die er in de kast bijstaat heb die ze werk goed gedaan.
Oftewel als je een nieuwe pomp wil moet je even een bezoek brengen aan de karwei, jeweetwel die winkel die ook hout verkoopt...
Houdoe
|
|
|
Armband
|
zal r gaan kijken
|
|
|
#RemcO#
|
windguru suck?? maar welke site is er nou wel ECHT goed!!!? ik kijk nu op actuele waterdatal.nl, die is wel chil, maar geen voooruitblik, dat is dan weer jammer, jullie nog tips???
|
|
|
D.D
|
windguru suck?? maar welke site is er nou wel ECHT goed!!!? ik kijk nu op actuele waterdatal.nl, die is wel chil, maar geen voooruitblik, dat is dan weer jammer, jullie nog tips???
Www.windfinder.com
|
|
|
Myzrael
Gast
|
Watersportweer.nl (Meteo Consult) KNMI.nl (luchtvaartbulletin kan nuttig zijn afhankelijk van waar je kite)
Beiden erg accuraat al zal het altijd harder waaien dan voorspelt omdat deze twee sites niet van vlagen uitgaan zoals elke andere site dat ook niet doet. Luchtvaartbulletin vermeld mits relevant op die dag wel de snelheid van vlagen en is dan ook erg accuraat. KNMI heeft ook ensemble verwachtingen voor de lange termijn. Ikzelf gebruik geen andere sites meer.
|
|
|
|
Armband
|
Wat is er dan zo slecht aan Windguru?
|
|
|
*Maximus*
|
op winguru zie je alleen de verspellingen van 12 uur geleden en het is soms niet waar wat ze zeggen
|
|
|
Kevin
|
Ik chek gewoon altijd het helelijstje: Windguru Watersportweer Weer.nl Weeronline Knmi Teletekst Windfinder en dan maar kijken waar het het hardst waait woensdag wordt de dag zo te zien
|
|
|
JorritPi
|
Je heb bij karwei wel rlxt aanbieding nu, pomp kost 6.99, euro`s welteverstaan. Heb hem nog niet gebruikt maar tot dusver hoe die er in de kast bijstaat heb die ze werk goed gedaan.
Oftewel als je een nieuwe pomp wil moet je even een bezoek brengen aan de karwei, jeweetwel die winkel die ook hout verkoopt...
Houdoe
Vaak zijn die pompje alleen geschikt voor opblaas bootjes, badje en matrasje. Een kite heeft behoorlijk wat meer druk nodig dan speelgoed. Laat me weten hoe lang hij het vol houdt!
|
|
|