JCS
|
Hoi Christian,
Zo'n stokje dat je zoekt kun je bij de meeste kitezaken wel los kopen. Die zet je dan vast op je trapezehaak en vervolgens steek je 'm dan onder de chickenloop van je bar, door je haak heen. Hij zit dan zeg maar net andersom dan wanneer hij aan je chickenloop vast zou zitten.
|
|
|
globe
|
vraag in de shop even naar : da Tickler
|
|
|
-christian-
|
thnx ik zal wel ff naar de kiteshop gaan
|
|
|
-christian-
|
hebben jullie ook enig idee hoe duur dat ding is
|
|
|
JCS
|
Niet meer dan 5 euro...
|
|
|
-christian-
|
o okeee dan kost erheenrijden bijna meer
|
|
|
|
-christian-
|
online kan ik hem zo snel ff niet vinden
|
|
|
daan
|
gewoon effe shop bellen even betalen via internet en het laten versturen in een envelop;)
|
|
|
|
kentyman
|
je kan ook een hele grote ty-rip (tai-rip, ti-rip whatever) kopen en die op je spreader tussen je haak bevestigen. Ik iets minder stevig maar werkt ook Tickler kan ook online worden gekocht hoor tie-wrap maar dan moet je wel echt een grote tie-wrap nemen want die kleintjes zijn niet sterk genoeg. Je kan ook een tickler (donkey-dick) maken van zo'n windsurf-trapeze-lus-voor-aan-je-giek, daar kun je er 2 van maken...
|
|
|
Taco.
|
Moet je me toch eens uitleggen waarom die er steeds uitschiet? Ik vaar zonder zo'n tickler, chickenbone of hoe je het noemt, maar hij schiet er zelden uit. In het enkele geval dat de lijnen een keer dreigen slap te gaan hangen, door een scherpe bocht of iets dergelijks, pak ik even kort de chickenloop om te voorkomen dat hij er uitglipt...
Of zijn er tegenwoordig kites waarbij de chickenloop constant uit de haak schiet (door 100% depower ofzo)t?
|
|
|
TtHoM@s
|
waarschijnlijk zit die gewoon teveel aan zijn bar te trekken.
tip: trek niet aan je bar, hou hem van je af.
|
|
|
-christian-
|
ik trek idd best veel aan me bar
maar ik ben ng beginner:P
|
|
|
Davidoff
Gast
|
't piemeltje, ook wel!
|
|
|
slufterhufters.com
|
Welke kite vaar je. Welke trapeze heb je.
En leer het dan af aan je bar te trekken zodat die eruit schiet.
|
|
|
D.D
|
Chris, het waaide heel zacht gister en daarom had je ook niet echt druk in je kite. Als je dan maar een beetje aan je bar trekt valt dat ding zo eruit. Maar het is niet echt nodig hoor.. Zie je binnekort vast wel weer (tong_kitesmiley)
|
|
|
-christian-
|
rrd type six prolimit zit trapeze
tnx voor jullie antwoorden
|
|
|
Grizlyan
|
Ik heb ook nog even een vraagje over die Tickler. Is die nou eigenlijk ook gewoon te gebruiken voor een beginner?? Ik heb paar kiters horen zeggen van wel, maar in de user's manual van Naish staat dat je hem alleen kan gebruiken als je een 'expert kiteboarder' bent... Ik heb een Boxer 12m uit 2006 en pro-limit kiteseat pro
laterzz, Christian (ja, een andere Christian (tong_kitesmiley) )
|
|
|
michiel v geel
|
ik heb ook zo'n xtra piemeltje gekocht maar k heb het probleem met het vastmaken ik heb de warrior 06 trapeze maar daar zit een mooie spreaderpad op maar daardoor kan je er niet zo'n ding aan vastmaken ik gebruik nu een tie- dingetje maar dat werkt niet optimaal
|
|
|
Lex
|
die heb jij toch niet nodig michiel?
|
|
|