Bedankt!

Havoc

Geen avatar

Berichten: 63
Juli 15, 2007, 00:11:38
edit2Rapporteer  
Ik wil bij deze de heren bedanken die mijn board en mij terug naar de kant hebben gebracht  ThumpsUp  (Oostvoorne)
Tijdens het varen hapte mijn board vol in een golf waarna ik en mijn kite crashte, nadat ik de kite weer in de lucht had kon ik de mooie blauwe hemel aanschouwen dit door een  gat in de kite  (cry_kitesmiley)
Gelijk mijn quickrelease getrokken om verdere schade te voorkomen maarja daar lig je dan in het water...
gelukkig werd er in no-time gevraagd of ik hulp nodig had en werd gelijk mijn board uit het water gevist, daarna werd ik met mijn halfgare kite naar de kant gesleept.

De kite is op de 2e strut van de linkerkant gescheurd , hij is pas 2 maanden jong en 4x mee gevaren.
De scheur loopt van de LE recht langs de strut tot de TE. Oh ja het is een torch3 9m
Wel flink balen maargoed niets aan te doen gauw even contact met de importeur opnemen aangezien ik deze kite 2 maandjes geleden in tarifa heb gekocht.

Anyways vind het super dat ze toch de moeite hebben genomen om me te helpen!
Molliebollie

Berichten: 1243
Antwoord #1 Juli 15, 2007, 00:35:20
edit2Rapporteer  
Balen Havoc!
Hopen dat het nog goed komt met je kite.

Btw. over die Helle Holis, ze beweren dat je niet je borg met cash kan betalen.
Maar heb al iets anders gevonden waar het ook kan Smiley evengoed bedankt voor je tip Smiley
Ondabeach

Berichten: 1191
Antwoord #2 Juli 15, 2007, 18:27:30
edit2Rapporteer  
Graag gedaan Hovoc.. als we elkaar helpen blijft het gezellig.

suc6 met je kite!!
torchjelle

Berichten: 217
Antwoord #3 Juli 15, 2007, 18:43:18
edit2Rapporteer  
sow das klote voor je
kentyman

Berichten: 2093
Antwoord #4 Juli 16, 2007, 14:44:46
edit2Rapporteer  
Golven op Oostvoorne!? Erg mysterieus :-)
Maar wat ongelovelijk balen man, zo'n gloednieuwe kite naar de kloten...

Heb je aan een self-rescue gedacht? Ik ben wel benieuwd of een self-rescue nog goed werkt als je kite bijna in 2'en ligt...
-christian-

Berichten: 78
Antwoord #5 Juli 16, 2007, 15:42:48
edit2Rapporteer  
das balen
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #6 Juli 16, 2007, 16:22:00
edit2Rapporteer  
WTF?
hoe kan dat jij kite Scheurde?

Dennis, kan je enigzins aan je niveau van je posts denken, en dan heb ik het niet dat je hier jij ipv je zegt, maar ook over de rest van je posts.
bvd
Havoc

Geen avatar

Berichten: 63
Antwoord #7 Juli 17, 2007, 01:09:50
edit2Rapporteer  
@Kentyman : oke oke een GOLF is wat overdreven het was meer een golfje (was vloed) maar toch genoeg om mij van het board te trekken.
En aan de self-rescue heb ik idd gedacht maar het bleef bij denken Wink

Kleine update betreft de gescheurde kite, naar wat nadere inspectie bij Kubus kwamen we er achter dat de kite op het punt bij de LE al wat was verzwakt.
Zat namelijk een flinke veeg vanaf de LE richting het doek wat is gescheurd, dus geen garantie uiteraard.
Ik denk een schelp of iets dergelijks, ik snap niets van ben echt rete zuinig op mijn gear.
Verder ook geen grote crashes mee gehad en zeker niet op het land.
Dus volkomen niks in oerholansche taal.
Maargoed de kite ligt al bij zeilkapoet en ben gelukkig goed verzekerd dus dat moet wel goed komen.
Nog 1,5 week geduld en dan weer knallen met me 9m dus het moet niet zo hard gaan waaien voor me 14m.
Havoc

Geen avatar

Berichten: 63
Antwoord #8 Juli 17, 2007, 01:12:16
edit2Rapporteer  
Dus volkomen *** in oerholandsche taal.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.