|
|
drifter
|
filmpje draait nog nie , daaar gaat het toch om
|
|
|
torchjelle
|
je weet niet als naish heeft gewonnen, wie zorgt dat de kites het 1ste in de shops ligt heeft gewonnen, kan je de kites eerder kopen
|
|
|
torchjelle
|
maar waar blijft NORTH en SLINGSHOT enzo. met het uitbrengen van 2008 kites op de sites??????????
|
|
|
chico
|
Naish heeft gewonnen. Die hebben de mooiste pigtails
|
|
|
highkite
Geen avatar
|
ik heb al een Crossbow 3 12 besteld en deze komt nog voor 1 augustus binnen bij mijn dealer
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
North Rebel komt in September. Binnenkort meer op de website. De SS Fuel8 die komt ook zeer snel in de shops.
Persoonlijk vindt ik het een bizarre ontwikkeling. Maar aan de andere kant ook logisch: aug/sept is de zomerstart van het zuidelijke halfrond (zuid-amerika, oceanie, afrika) waar ook een zeer grote afzetmarkt zich bevindt.
|
|
|
KiteDemon
|
Hebben jullie wel eens gehoord van testen?....of bestellen jullie gewoon blind een kite in de hoop dat deze ook aan de verwachting zal voldoen?! Zelf een verstokte Naishead, maar ik bestel helemaal niks voordat ik ermee gevlogen heb. De uiteindelijke winnaar is de gene waarvan de kite het meest in de smaak zal vallen.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Gelukkig heb ik er eentje gewonnen van Naish jeweetwel zo'n Sigma
Maar ff ontopic: die site is up! check die contra, dat lijkt wel dat 4,5m ding waar Bruno van riep dat 'ie er met 15knoten mee kan hakken..
|
|
|
Geronimo79
|
heheh.. nu al 2008 kites kopen... je weet niet eens of et wat is.... nouja rijkelui kindjes waarschijnlijk...
|
|
|
drifter
|
Hoef ik geen nachtje over te slapen om te weten of het iets is. Topkites die xbows
|
|
|
highkite
Geen avatar
|
er zijn al samples crossbows binnen en daar heb ik vanmorgen vroeg mee op hoek van holland gevaren! Vandaar dat ik er meteen eentje heb besteld. Iets meer bardruk dan afgelopen jaar, maar minder dan de eerste Crossbow, maar in ruil daarvoor zoveel meer draaisnelheid. Golfrijden gaat nu nog gemakkelijker. Hangtime is weer bizar, daar kan geen kite tegenop. Die irritante vlagerige zuidwesten wind merk je niet eens met het grote windbereik van de kite en zijn enorme depowermogelijkeden. Het is net wat ze zeggen in dat filmpje, wat heb je aan power als je er geen controle over hebt. Ben benieuwd naar de Switchblade 3 en de Revolver die later dit jaar gaan uitkomen.
|
|
|