Is een F-one een goed merk

Geronimo79

Antwoord #25 Juli 23, 2007, 15:37:39
edit2Rapporteer  
neej mini-me... dit hoort zo... zodra het over een merk gaat, draagt iedereen zijn eigen merk naar voren.... tsss... dat je dat niet weet zeg.... Niet omdat ze nou zo graag willen helpen maar meer omdat ze zich goed willen voelen over hun eigen merk...

Wat betrefd f-one.. JA ontzettend goed merk. Gezien je dus eigenlijk geen beginner bent, maar gewoon nieuw voor de sport.. (beginners varen amper...) Denk ik dat die tribals meer dan goed voor je zijn.. 't zijn top kites.
hOe hA HeNniE

Antwoord #26 Juli 23, 2007, 17:24:05
edit2Rapporteer  
@taunis: ik weet niet hoeveel haast je hebt, maar google eens op testdagen kites of bezoek verschillende kiteshop sites: er zijn door het seizoen heen ZAT testdagen van de diverse merken;
mooie is: dan liggen er tig kites op het strand voor het oprapen, super dus omdat je bij dezelfde wind en met hetzelfde board verschillende kites kunt testen...ik denk dat jij namelijk al precies weet wat je in een kite zoekt, ondanks je geringe ervaring....

gr danny
Ian

Antwoord #27 Juli 23, 2007, 21:44:41
edit2Rapporteer  
heb de 9m en 13m tribal2. Fijne kites, de 13m heeft dit jaar goede lowend.
Beter dan bijv. fuel '07, heb ze gister naast elkaar gevaren (tribal2-13 en fuel 13 '07).
~Kas

Antwoord #28 Juli 23, 2007, 23:17:44
edit2Rapporteer  
ik hoor veel goede dingen over de tribal 2 laterss

kas
CHRIZZZZ

Antwoord #29 Juli 23, 2007, 23:25:30
edit2Rapporteer  
kite zijn lekker, bar valt met tegen. Let op dat je leaderlines niet te hard slijten (waar je stuurlijnen aan je bar zitten) die bevestiging gaat heel snel bij mij. En als je je kite soms heel hard instuurt klapt hij weleens in ook als je hem knetterhard oppomp maar dat is meer met loopen enzo maar wel kapot erritantt. En ze worden wat nerveus als ze nat zijn

Dat is dan wel de tribal 1..

Verder een top high end en low end valt ook niet tegen, Iid beter dan een feul. Big airs gaan lekker en hangtime is ook niet verkeer. Met uithaken is het een nadeel dat je je chickenloop  soms ff met de hand recht moet zetten omdat hij alle kanten op draait. Bv naish heeft het dat je chickenloop in je bar valt.

Ik ben er niet ontevreden over verder maar ik ga er niet meer kopen en deze weereens verkopen...
Taunis

Geen avatar

Antwoord #30 Juli 24, 2007, 00:53:16
edit2Rapporteer  
Jep, Ik vraag

Is F-one een goed merk.

Hee, dus 1600 pop voor een tribal2 9m en een 13 m is een goed bedrag (gloednieuw)

Maarre welk board is eigenlijk goed?

Ik hoor van mijn maten dat de thorn en de nobile 555 erg goed zijn (130cm)

Ik weeg 75kg en ben 1,72mtr. Lijkt mij goede boarden hiervoor. loser
(HJ) MINI-ME

Antwoord #31 Juli 24, 2007, 02:17:11
edit2Rapporteer  
Hier is veel over gezegd en geschreven dus je kunt zo de zoekfunctie gebruiken....
Beiden boards zijn oke... De 555 is iets meer all round en is gewoon een alles kunner
Ian

Antwoord #32 Juli 24, 2007, 04:03:26
edit2Rapporteer  
Tribal2 is heel ander verhaal als tribal1. Tribal heeft veeeel minder lowend, In klappen van de kite gebeurt ook echt niet bij de tribal 2, de 5e lijnsaansluitingen zitten in 2007 dichterbij elkaar.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #33 Juli 24, 2007, 04:29:36
edit2Rapporteer  
Tribal2 is heel ander verhaal als tribal1. Tribal heeft veeeel minder lowend, In klappen van de kite gebeurt ook echt niet bij de tribal 2, de 5e lijnsaansluitingen zitten in 2007 dichterbij elkaar.
Wie heeft het dan over de tribel I gehad  Huh Volgens mij hebben we het nog steeds over de Tribel II  loser
Taunis

Geen avatar

Antwoord #34 Juli 24, 2007, 21:20:00
edit2Rapporteer  
Ik ben eruit!! Ik ga voor F-one.
en dan de tribals2 . Ze schijnen echt super te zijn.
Ik hoor iedereen er positieve reacties over
(HJ) MINI-ME

Antwoord #35 Juli 24, 2007, 21:23:16
edit2Rapporteer  
Ik ben eruit!! Ik ga voor F-one.
en dan de tribals2 . Ze schijnen echt super te zijn.
Ik hoor iedereen er positieve reacties over
ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.