waat gaat het worden????

kiter.raphael

Logs: 0 | 38 uur
Juli 27, 2007, 22:52:27
edit2Rapporteer  
een vraag aan jullie mede kiters

vaar nu al een tijdje met naish
heb een torch1  6m2
x4   8m2
x310  m2
en een x3 14 m2
ben op aan het rondkijken voor nieuwe spullen
zat eerst de hele tijd te denken aan torch3   7,10,14 m2
maar twijfel wel  eens of ik zou moeten gaan voor best waroo alleen welke maten weet ik niet ?
 Huh
weeg 68 kg vaar een fanatic skyryder 2005 129
ben wel de voorzichtige kiter
ben wel bezig met springen
front en backloop
nu ook de rayley aan het oefennen.
maar als ik het niet vertrouw of het waait te hard
dan ga ik lekker rakjes heen en weer varen
ik vaar ook niet graag overpowerd.
dus wat ga ik kopen aan het eind van het seizoen 2e hands.
naish  t3 7,10,14 m2
of best  warroo  en dan 7 9 13  of neem ik andere maten
ik vaar van goeie wkracht 3 tot 6 a 7
en weten jullie    (fer )of daar ook zo,n mooi stoppersysteem op zit(als bij jou fer,van best)
en waar kopen jullie best kites (fer heb jij hem uit zoetermeer ?)

graag hoor ik jullie reactie
alle tips zijn welkom

Geronimo79

Antwoord #1 Juli 28, 2007, 00:06:11
edit2Rapporteer  
als je de waroo 13 als grootste hebt vaar je idd wel erg vroeg.. maar denk dat een 11 je ook niet raar zal lijken.. een 11 en een 7.. ben je dan ook wel klaar... zou eens vragen hoe vroeg je dan kan varen... want ik betwijfel of je de 13 nodig hebt.. (andere kant.. geeft je een hoop meer lowend....) ben je wel heel erg compleet met die set.

De torches schijnen ook ontzettend goed te zijn. Heb je ook een volledige set mee, maar denk dat deze set voor freestyle toch wel wat leuker is..

met de waroo vertrouw je het altijd... hoor ik van iedereen... meer vertrouwen als met die kites krijg je niet... torches doen als je meer voor freestyle gaat. Beide types zijn ongeloveloos goed... best waroo, altijd varen.. bowkite dus goed met vlagen, top safety systeem, en het is waroo.... Torch, beter voor freestyle en het is goed.
Mauro

Antwoord #2 Juli 28, 2007, 00:09:31
edit2Rapporteer  
Waarom ga je niet voor een 8 en 12 m combo. Met 68 kilo vaar je waarschijnlijk met een 12 net zo snel als met een 14, omdat de 12 toch een stuk sneller is. Vooral met de 2007 kites. En met de high-end van een 8m bow of sle zit het toch ook wel goed als je niet boven 30 knopen gaat varen. Maar waarschijnlijk heb je al in je hoofd zitten dat je 3 kites wilt dus dan negeer mijn advies maar Wink
KiteDemon

Antwoord #3 Juli 28, 2007, 00:59:27
edit2Rapporteer  
Met jou gewicht ben je met een 7 en 11 Waroo 2007 helemaal klaar.
Ik heb de lowend van de 11 mogen aanschouwen en die is meer dan indrukwekkend. De 11 laat je even snel varen als mijn RavenIII 14. De lowend van de 7 is is ook niet mis. Zelf al in 18 knopen gevaren en dikke lol gehad. De highend ben ik nog niet tegengekomen van de 7.
Dus ook dikke overlap tussen de 11 en de 7. Beide maten varen top.
De 2007 Waroo is standaard voorzien van sliding stoppersysteem. Je kan een 45 cm bar gebruiken voor beide maten, dus bij elkaar zal het niet al te veel kosten.
kiter.raphael

Logs: 0 | 38 uur
Antwoord #4 Juli 28, 2007, 01:37:24
edit2Rapporteer  
ja kite demon
heb je een paar weken geleden voor het eerst met die orange best  waroo zien varen
alleen nog maar gezien met boxer en raven.
hoe vaart die 7 lekker zeker.?
is het heel anders varen als een gewone c kite.
waar heb jij hem gekocht in zoetermeer.?
weet iemand waar je ze eventueel uit kan proberen.
ik ga anders wel eens in zoetermeer langs
weet iemand waar er nog meer best dealers zitten in de regio zuid holland.
ik hoor het wel
KiteDemon

Antwoord #5 Juli 28, 2007, 01:46:07
edit2Rapporteer  
Mijn 7 komt bij Extremesports vandaan.

De 7 is erg lekker, snel maar niet nerveus.

Maar er zitten hier een paar dudes op het forum waarbij je de kites kan testen
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #6 Juli 28, 2007, 03:58:51
edit2Rapporteer  
Aha! Weer een Waroo erbij geloof ik!

Ik ben ook al helemaal om, moet echt een Waroo 2007 11m2 gaan worden. Maar nu nog 1 vinden.
Heb niet enorme haast dus probeer toch op een 2e handse of een goede aanbieding te wachten.
Als je nog iemand weet die nog wat in de verkoop gooit...ik hou me warm aanbevolen!

Hoop morgen eindelijk eens met een bow te varen (Switchblade)..moet dat toch eerst nog eens voelen.

Fer: Al die posts van je...heb je vast op de Slufter zien varen, maar ik kijk altijd uit naar een enorme grote dikke gast.....leuk die avatar! :-)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.