paar pics van scheveningen 28-7

Buur

Juli 29, 2007, 22:39:14
edit2Rapporteer  
Heb een paar foto's gemaakt op scheveningen. ook mijn nieuwe kite staat er op....
Was helaas maar kort en er waren maar een paar kiters aan het springen....

www.kitesurf-photography.com
litewave

Antwoord #1 Juli 30, 2007, 02:36:12
edit2Rapporteer  
heheheh, lekker los met een 0,5m
Buur

Antwoord #2 Juli 30, 2007, 23:00:20
edit2Rapporteer  
Je wilt niet weten hoe hard dat ding ging, ben er dik tevreden mee...  schater
TtHoM@s

Antwoord #3 Juli 31, 2007, 00:01:32
edit2Rapporteer  
eej buur.. heb jij toevallig een paar weken gelden (ruwe schating) (4) foto's gemaakt op oostvoorne?

zomaar vraagie  (tong_kitesmiley) toen zjin er van ons een stel foto's gemaakt en ze zouden op kitehigh komen maar ik he ze gemist/niet geplaatst

de vriendin van de desbetreffende persoon vaarde F-one vandaar dat ik het aan jou vraag

het is ook al een tijdje een wens van me om op jou foto's te verschijnen buur-foto's zijn toch wel een begrip op kitehigh  Joepie
jeroen90

Antwoord #4 Juli 31, 2007, 02:37:26
edit2Rapporteer  
ja ik mis die foto's ook nog steeds:P
Buur

Antwoord #5 Juli 31, 2007, 21:21:16
edit2Rapporteer  
Ik was een week of 4 niet op oostvoorne( ben er denk ik al 3 maanden niet meer geweest). dus ik ben niet de gene die de foto's heeft gemaakt. Ik zal zeker wel een keer wat picas van jullie schieten moeten wel kijken wanneer dan want op oostvoorne ga ik niet zomaar mijn camera laten liggen als ik zelf ook nog wil gaan kiten. Maar we zien wel zal zeker wel een keer gebeuren...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.