Politie houdt kitesurfer aan

Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #50 Augustus 05, 2007, 05:17:27
edit2Rapporteer  


Aha dus volgens die borden is kitaboarden gewoon op de hele dam toegestaan want nergens staat expliciet dat het verboden is.
Ze maken het wel erg makkelijk voor je hoor, denk je dat je het goed doet omdat het niet als verboden aangegeven staat op die borden en dan wordt je alsnog op de bon geslingerd!

Overgens mogen ze van mij alle extreme sporten verbieden op de brouwersdam op zomerdagen dat het superdruk is met badgasten MAAR laat ons de rest van het seizoen lekker onze gang gaan.
Op dagen dat het 5bft+ waait zie ik echt geen badgasten meer op het strand dus om voor die paar mensen die op zo'n dag tóch willen zwemmen nou alle kiters in een kleine klotszone te proppen slaat echt nergens op.
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #51 Augustus 06, 2007, 20:05:44
edit2Rapporteer  
jezus mensen zeg wat zwart wit allemaal,

er zullen vast penne likkers zijn die erop kicken om jou een boette te geven,

maar je hebt natuurlijk ook de mannen die je eerst vriendelijk verzoekken, en tja als je dan daar blijft kiten ben je gewoon stom,

er word veels te veel oponthoud over gemaaakt, er zijn zoveel veel beter spots als brouwersdam oostvoorne, die niemand kent je moet ze alleen zoekken en als je dan met 4 man vaart op zo'n chille plek zal je aan de kust niet veel gebeuren.


t gaat erom dat de drukke spots onveilig voor bad gasten worden en tja dan zullen wei moetten wijken, logisch aangezien er van de 17 mi;ljoen er maar 10.000 kiten


en zeg nu zelf mijn stres kwijt raken met kiten lukt echt niet met 100 beginnende mensen om mij heen,
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.