Bretagne vakantie surf verslag + foto's

Joosdo

Augustus 11, 2007, 19:25:38
edit2Rapporteer  
2 weekjes naar Bretagne geweest en daar wat rondgevaren op diverse spots.

Van een vlak zeetje met skimboard tot 3,5 meter golven bij La Torche in wk 6...

Aflandig windje 2, ouwe spullen en een moutainboard voor wat meters, het blijft trekken!

Turbo 2 en een ruime 15 knopen

Toeside klaar om die golf te rippen!!

Als binnenwater kiter is dit echt hardcore:

Head High?

Je vaart altijd zo ver uit de kant, ik wil graag wat foto;s van dichtbij:

De trend is flinke planche, zonder voetbanden. Ik heb een skimboard gemaakt waar ook voetbanden en een vinnetje op kunnen. Viel me niks tegen hoe moeilijk of dat vaart:

Ben hier al twee keer eerder op vakantie geweest. Dit was de eerste keer met diverse dagen lekkere wind.

La Torche is een beroemde golfsurfplek, en echt heerlijk om er te varen. Voor het buggien ed kun je beter naar Penhors plage gaan, dit is zeer ruim, leeg, en een bikkelhard strand.

Op la Torche heb je bijna iedere middag wel wat zeewind, en iedereen vaart dus op een golfsurfboard van 3 meter met een 16 meter strapless lekker rond.

Ik kon goed meekomen met een skimboard en een Turbo 2 14 m2. Golven = verslaving.

Dank aan m'n vrouwje die altijd weer het geduld heeft om met me mee te gaan, m'n kite op te laten en aan te pakken en naar al mijn foto instructies en stoere verhalen te luisteren.

Camera van dienst: EOS 350D met 300 mm zoomlens

Mzzl Joost
Borec

Geen avatar

Antwoord #1 Augustus 11, 2007, 20:31:41
edit2Rapporteer  
Ziet er allemaal lekker en goed uit! Ben ooit in Les Landes geweest voor 3 weken. Ook heerlijk die golven samen met een graadje of 28. Alleen werd ik gek van dat zand tussen mijn b*ll*n... :-) 

Erg mooie pic deze met de rotsen op de achtergrond.

Jacq

Antwoord #2 Augustus 12, 2007, 20:33:38
edit2Rapporteer  
Mooie foto's zeg  ThumpsUp
Leon aero2
Gast
Antwoord #3 Augustus 12, 2007, 20:47:19
edit2Rapporteer  
Ziet er zeker heel gaaf uit!! Super...aardige golven daar zeg?
Er

Geen avatar

Antwoord #4 Augustus 12, 2007, 21:54:12
edit2Rapporteer  
Super foto's. Mijn spullen liggen in de auto...
rocket man

Antwoord #5 Augustus 12, 2007, 22:28:45
edit2Rapporteer  
jaja in La Torche is ooit mijn verslaving begonnen toen ik daar een les  kitesurfen volgde...
FlyGirl

Geen avatar

Antwoord #6 Augustus 13, 2007, 21:28:08
edit2Rapporteer  
Zalige foto`s. Bretagne is echt een superspot!! Ben in quiberon geweest. Is ook echt een aanrader.
Leuk dat je zo genoten hebt!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.