Ozone bar tweak 06 naar 07!

Erik de Berik

Augustus 13, 2007, 19:24:21
edit2Rapporteer  
Daar ik niks beters te doen heb hier een mooie tweak om je Ozone 2006 bar om te toveren naar een 2007 bar 
 in 15min.  ThumpsUp http://pappasmurf.net/photos/Instinct/Bars06-07/Instinct%20Bar%20Upgrade_full.pdf
malle pietje

Geen avatar

Antwoord #1 Augustus 13, 2007, 19:54:37
edit2Rapporteer  
heuh?

wat is precies het voordeel?
niels74
Gast
Antwoord #2 Augustus 15, 2007, 21:17:45
edit2Rapporteer  
geef mij maar een nieuwe 06 bar , ken je van mij de 07 krijge....  vind dat er in dit geval niet echt veel is verbeterd,toch jammer als je mag aannemen dat het beter word zeker een safety voornamelijk doordat de flag out mogelijkheid nu pote is .... maar ze een flag out handle hebbe.. trek die maar eens unhookt en je laat de bar gaan , mijn 15 komt echt niet direct naar beneden in suicide.. dus vaar ik hem met me 06 bar,en extra safety op de 5th lekker geld uitgegeven voor een knudde bar.....

pleb.. lekker 06 late...  meer mense dit >? mijn kite 07 Sport 15m  duurt echt lang voor die eens besluit de stumperd aan het einde maar eens met rust te laten.. en naar beneden te komen.. suicide indeed..  mijn 06 komt wel weer rap naar beneden.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.