Kitesurfen in het nieuws

Dutchy

Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #25 Augustus 20, 2007, 17:18:57
edit2Rapporteer  
word je niet goed van !

tijd om eens een mail richting hilversum te versturen.............

zo word deze sport aardig de grond in getrapt.
prokiter

Antwoord #26 Augustus 20, 2007, 19:16:06
edit2Rapporteer  
Heyy,

Jah als er nou eens iemand een beetje in deze biznes zit...bijvoobeeld bij de radio...dan moeten ze daar het eens haarfijn uitleggen...en mischien komt het dan ook als het groot genoeg word bij TV en dergelijke.

Zo word de sport alleen maar negatiever en kunnen we het binnen kort nergens meer uitoefenen.....!!!! (cry_kitesmiley)

Greetings...Pro Kiter.... (hangloose_kitesmiley)
Frank77

Antwoord #27 Augustus 21, 2007, 02:15:54
edit2Rapporteer  
Ja, nieuws is verdraaid naar 150x uitrukken voor een kitesurfer;

150x uitvaren in totaal is reeel (ook al veel), maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ze afgelopen weekend'en veel zie varen met die boot. Door het beroerde weer zijn er weinig strandgasten in het water, dus ik denk dat ze iedereen eruit vissen die ook maar per ongeluk een keer zwaait. Slechte zaak, de media.

Boekje van Joris Luyendijk, "het zijn net mensen" kan ik aanraden. Gaat over de werking van de media.

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004002412120&Section=BOOK

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.