Zaterdag TV-Opnames Langeveldse Slag, Kiters Gezocht!

VincentC

Augustus 23, 2007, 19:37:17
edit2Rapporteer  
Aankomende zaterdag worden er op de Lange Veldse Slag bij Lissen (Boven Noordwijk) filmopnames gemaakt voor een nieuwe TV serie ' Co-assistent ' voor Net5.
De planning was dat de opnames dinsdag plaatst zouden vinden, maar door het weer is dit verplaatst naar zaterdag. Aangezien een paar gasten met wie ik zou gaan zaterdag niet kunnen ben ik gevraagd om er op deze manier nog een paar op te trommelen.

Ze zoeken naar minimaal een mannetje of 4/5 die vanaf een uurtje of 9 's ochtends aanwezig kunnen zijn, maar meer is natuurlijk altijd beter.

Zaterdag 25-8 vanaf 9 uur Lange Veldse Slag (bij Lissen) voor de opnames, wie heeft er zin om te komen? Laat even weten als je van plan bent om te gaan varen, dan bel ik dat door met de cameraploeg.

Voor eventuele inside vragen en verdere informatie kun je contact op nemen met iemand uit de filmploeg, nr 06-21870786 , of je kunt mij een mailtje/msn/pm sturen.  ThumpsUp
D.D

Antwoord #1 Augustus 23, 2007, 19:53:41
edit2Rapporteer  
Er staat toch geen wind zaterdag? :Smiley
jaapd

Antwoord #2 Augustus 23, 2007, 20:05:52
edit2Rapporteer  
Een ziekenhuisserie die iets doen wil met kitesurfen...als dat maar goed gaat!
kentyman

Antwoord #3 Augustus 23, 2007, 20:34:49
edit2Rapporteer  
ik denk dat je bedoelt "Lisse" en de "Langevelderslag",
en niet "Lissen" en de "Lange Veldse Slag" ?

de wind voorspelling is inderdaad een beetje lauw :-(
robin..

Antwoord #4 Augustus 23, 2007, 20:40:18
edit2Rapporteer  
ja ik ben er michien lukt het net met met 2 meter deur

http://2007.sbsnajaarspresentatie.nl/net5/highlights/coassistent/
Toyboy
Gast
Antwoord #5 Augustus 23, 2007, 23:24:57
edit2Rapporteer  
Ik ga toch even in op het feit Wat JAAPD ook zecht!

Kitesurfen is op tv wel leuk, maar zul je zien dat er een ongeluk gebeurd in de serie waar kitesurfers bij betrokken raken ... het i stenslotte een ZIEKENHUIS SERIE!!!!en dat is dan natuurlijk wel weer prachtig moooi om weer voor de verandering te laten zien op tv aan alle hoogepiefjes dat er weer iets gebeurd met kiten ,hele goeie raclame voor hun. om weer lekker te gaan zeiken .en dat er mischien nog wel minder spots komen !en open blijven.

Als ik de gene was die leuk op tv wil komen met surfen . dan zou ik eerst wel is ff willlen weten wat de bedoeling is in het script. en als het zou zijn dat er een ongelukje is waar kitesurfers bij worden betrokken . zou ik me middelvinger opsteken, en ze lekker de tering laten krijgen. en de gene die gaan zouden beter ook zo moeten denken. lijkt me het beste voor iedereen die kite,Want je verpest het Voor iedereen .

DE groeten !
Davidoff
Gast
Antwoord #6 Augustus 24, 2007, 00:57:12
edit2Rapporteer  
Toyboy,

Stel je niet zo vreselijk aan!

DE groeten !
jetzu

Antwoord #7 Augustus 24, 2007, 01:11:13
edit2Rapporteer  
Waarom aanstellen?
Het is toch een feit dat alles wat met kitesurfen te maken heeft negatief in het nieuws komt?
Dat is gewoon klote.
Dus waarom zou je er aan mee werken?
Idefixe

Antwoord #8 Augustus 24, 2007, 01:15:55
edit2Rapporteer  
Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat ze het leuk vinden dat er op de achtergrond wat kitesurfers  rondvaren.........
jetzu

Antwoord #9 Augustus 24, 2007, 01:23:56
edit2Rapporteer  
Als dat zo is heb ik niets gezegt.
Maar ik ben bang dat het daar niet voor is.
Maar we zullen zien.
florisvw

Geen avatar

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #10 Augustus 24, 2007, 01:26:56
edit2Rapporteer  
tsja of ze willen laten zien hoe kitesurfers andere watersporters helpen bij nood.

en altijd alles negatief, dat valt ook wel mee!!

misschien is het gewoon zo dat iederen alles negatief wil zien ofzo!

loop niet altijd te klagen en ga varen! en nu waait het niet, maar als het wel lekker waait zitten hier nog steeds mensen te klagen! (onbegrijpelijk)
jetzu

Antwoord #11 Augustus 24, 2007, 01:28:22
edit2Rapporteer  
NEE dit is de eerste keer dat ik er iets over zeg.
Ik bedoel van ALS het negatief is.
Waarom zou je er dan aan meewerken????
florisvw

Geen avatar

Antwoord #12 Augustus 24, 2007, 01:35:15
edit2Rapporteer  
het is niet tegen jou ALLEEN bedoeld maar tegen iedereen die klaagt!

is trouwens toch leuk als je jezelf voorbij ziet komen in een tv programma of zie ik dat verkeerd? als het in de buurt was had ik wel mee gedaan!
jetzu

Antwoord #13 Augustus 24, 2007, 01:47:10
edit2Rapporteer  
Mijn vader werkt in het ziekenhuis, en ik moet vaak een verhaal aanhoren over een kitesurfer met een dwarslacy of hoe je dat ook schrijft.
Als het zo'n soort verhaal word lijkt het mij erg slechte reclame voor het kitesurfen.

Als het verder niet in verband word gebracht met een ongeluk in het programma zou het goede reclame zijn.

Maar als het toch met ongelukken te maken heeft kun je eindelijk zelf iets tegen de negatieve reclame doen, door niet mee te werken aan het programma.
Iedereen moet het verder voor zichzelf weten natuurlijk.
robin..

Antwoord #14 Augustus 24, 2007, 01:59:41
edit2Rapporteer  
weer dat gezeik ga wind vangen ofso

er is nog niks over bekent over er word alweer gerdreigt dat er spots worden gesloten

maak je niet zo druk
michiel v geel

Antwoord #15 Augustus 24, 2007, 02:09:37
edit2Rapporteer  
ik wil graag van vincent horen wat de precieze bedoeling is met de beelden en wat de insteek er van is
florisvw

Geen avatar

Antwoord #16 Augustus 24, 2007, 02:10:23
edit2Rapporteer  
Mijn vader werkt in het ziekenhuis, en ik moet vaak een verhaal aanhoren over een kitesurfer met een dwarslacy of hoe je dat ook schrijft.

ben zelf verpleegkundige en werk in een revalidatie centrum, hier zijn (gelukkig) nog geen gevallen van kitesurfers.

ik die series komt toch van alles voorbij en 9 van de 10 series over ziekenhuizen zijn zo onrealistisch als wat! dus maak je niet druk en blijf surfen ThumpsUp

zie je op het water Joepie
litewave

Antwoord #17 Augustus 24, 2007, 02:10:36
edit2Rapporteer  
Als het zo'n soort verhaal word lijkt het mij erg slechte reclame voor het kitesurfen.

Als het verder niet in verband word gebracht met een ongeluk in het programma zou het goede reclame zijn.

Maar als het toch met ongelukken te maken heeft kun je eindelijk zelf iets tegen de negatieve reclame doen, door niet mee te werken aan het programma.
Iedereen moet het verder voor zichzelf weten natuurlijk.

Van die dwarslacy's lijkt me sterk, als er iets gebeurd staat het geheid op de fora, en van een dwarslacy heb ik nog nooit gehoord. zeg dat maar tegen je pa
jetzu

Antwoord #18 Augustus 24, 2007, 02:17:15
edit2Rapporteer  
En wat weet jij er dan van?
Ben jij dokter ofzo?
Het is ook niet recent bebeurt.
Dus doe jij even niet of je alles weet.
Armband

Antwoord #19 Augustus 24, 2007, 02:32:44
edit2Rapporteer  
Als iedereen gewoon stopt met zeiken, en ff wacht op wat de bedoeling precies is ipv elkaar afzeiken, komen we een stuk verder..
Joris

Antwoord #20 Augustus 24, 2007, 03:15:30
edit2Rapporteer  
Waarom aanstellen?
Het is toch een feit dat alles wat met kitesurfen te maken heeft negatief in het nieuws komt?
Dat is gewoon klote.
Dus waarom zou je er aan mee werken?

pff die hele negatief in het nieuws crap slaat nu toch een beetje te ver door hoor. met die friesia reclame ook al. stel je aub niet zo aan.

Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #21 Augustus 24, 2007, 03:27:13
edit2Rapporteer  
Tsjil allemaal... loser

Er is toch geen wind zaterdag... ThumpDown

En alleen meewerken aan positieve reclame aub.. InLove
R.B.

Antwoord #22 Augustus 24, 2007, 15:31:17
edit2Rapporteer  
Woowwww sowww ppffff te erg gewoon
Mensen mensen het is een tv serie maak je niet dik.
VincentC

Antwoord #23 Augustus 24, 2007, 15:33:14
edit2Rapporteer  
Whahaha ho ho ho, het is dan wel een ziekenhuis serie maar kitesurfers spelen GEEN actieve rol daarin. Het is dus niet de bedoeling dat kitesurfers crashen en dan vervolgens behandeld worden in het ziekenhuis.

Ze gaan gewoon filmen op het strand, beetje bikini zon foto's etc, en als aanvulling willen ze surfers op de achtergrond. Filmen is van 9 tot 18, Langeveldse Slag bij Lisse, denk niet dat zo'n cameraploeg te missen zal zijn (volgens mij groots aangepakte serie, zag net nog billboard ervan).

Dus GEEN, ik herhaal GEEN negatieve dingen, allemaal positief vrolijk fijn jippie!  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.