wedstrijdjes varren?

beesteke

Geen avatar

Augustus 24, 2007, 16:35:39
edit2Rapporteer  
hallo
ik heb een vraagje voor jullie ik kite nu al een heel poosje maar ik zou graag eens naar wedstrijden gaan kijken en zelfs willen meedoen.ik had in kitesurfmagazine gelezen van speed crossing dit spreekt me echt aan maar in nederland zijn er ok zulke wedstrijden heb ik ergens gelezen zou iemand me aan site's kunnen helpen waar je je kan informeren inschrijven informatie kan vinden en dergelijke.

let me now thanx
globe

Antwoord #1 Augustus 24, 2007, 16:43:11
edit2Rapporteer  
Aan je manier van schrijven te zien is Speedcrossing inderdaad wel wat voor je.

www.kitesurfvereniging.nl -> wedstrijden.

succes!
[Pepper]

Antwoord #2 Augustus 24, 2007, 16:52:05
edit2Rapporteer  
Op 25 juni 2007 schreef je nog:

Citaat
hallo

ik had graag even jullie ervaring geweten ik ben een beginner en ik vaar nu met een 9 flexifoil en een slingschot fuel ik zou graag overstappen naar een best waroo 9 en 13 ik weeg 90kg ik heb nu een cabrinha icon van 2006 board 138x38 nu was de vraag zou ik deze wegdoen en voor een best of nobile board gaan zien want hoogte lopên lukt me niet zoo goed ik heb getest met een waroo vant weekend dit ging beter maar nog niet lek het moest iemand suggesties ? laat het me wete

grtz

Tsja, sommige mensen leren nu eenmaal erg snel....

Dus ook namens mij: succes!!
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #3 Augustus 24, 2007, 16:59:37
edit2Rapporteer  
haha en hij komt 5 kg aan in een maand
Jarno

Geen avatar

Antwoord #4 Augustus 24, 2007, 17:03:58
edit2Rapporteer  
zou graag een naisch kope

in zn eerste post

en dan een flexifoil en een ss kopen om vervolgens naar warroo over te willen stappen

aparte volgorde  ook

grapjas is het :-)
Geen

Antwoord #5 Augustus 24, 2007, 17:04:23
edit2Rapporteer  
Op 25 juni 2007 schreef je nog:

Citaat
hallo

ik had graag even jullie ervaring geweten ik ben een beginner en ik vaar nu met een 9 flexifoil en een slingschot fuel ik zou graag overstappen naar een best waroo 9 en 13 ik weeg 90kg ik heb nu een cabrinha icon van 2006 board 138x38 nu was de vraag zou ik deze wegdoen en voor een best of nobile board gaan zien want hoogte lopên lukt me niet zoo goed ik heb getest met een waroo vant weekend dit ging beter maar nog niet lek het moest iemand suggesties ? laat het me wete

grtz

Tsja, sommige mensen leren nu eenmaal erg snel....

Dus ook namens mij: succes!!

de boel word goed in de gaten gehouden hier, is het niks voor in de prive ofso??
sjenkerrs
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #6 Augustus 24, 2007, 17:06:58
edit2Rapporteer  
Op 25 juni profileren als beginner.
en vandaag de dag al  aan speedcrossing denken.....

dat is vragen om problemen (lees: lichamelijk letsel)

kortom: niet doen

Tenzij je vanaf 25 Juni elke dag gevaren hebt, dan kan ik me er iets bij voorstellen....
beesteke

Geen avatar

Antwoord #7 Augustus 24, 2007, 17:19:45
edit2Rapporteer  
het scheelt niet veel dat ik elke dag gevaren heb ben 2Xmaal naar spanje geweest mooie wind gehad daar heb zoveel bijgeleerd wat me hier gewoon niet lukte sindsdien lukt het me wel enja voor de rest hoeveel ik aankom is mijn zaak en mijn uitrusting ook e soms stel je hier vragen en krijg je niks als kritiek dusja waarschijnlijk degene met kritiek als ze op het water zijn zulle ze waarschijnlijk meer wandelen dan varen dus have fun
ps thanx vo de site
180cc

Antwoord #8 Augustus 24, 2007, 18:21:20
edit2Rapporteer  
foto's graag van hoe jij vaart
nepke

Geen avatar

Antwoord #9 Augustus 24, 2007, 18:26:02
edit2Rapporteer  
Heb je sinterklaas nog gezien daar in Spanje?
ijbe
Gast
Antwoord #10 Augustus 24, 2007, 18:34:40
edit2Rapporteer  
Tof dat je initiatief neemt Beesteke ! De zeikerts zijn allemaal jaloers Wink

Succes !
Passie

Antwoord #11 Augustus 24, 2007, 19:26:44
edit2Rapporteer  
Haaaaaahaaa,,,
kom eerst is kijken bij de echte wedstrijden...

speed wedstrijden worden geloof ik niet gegeven in nederland. maar zijn bijna alleen maar pkra wedstrijden. of hoe je dat ook noemt op speed gebied.. En je moet niet denken dat je daar makkelijk tussen komt.. je moet meer dan genoeg trainen op vlak water... en ongelooflijk hard gaan.. ik denk ook wel is dat ik hard ga..maar dat valt uiteindelijk altijd tegen...

ik zie je op het nk. of volgend jaar sticked.. of kom eens langs wippen 14 september op funsportexperience op de brouwersdam
globe

Antwoord #12 Augustus 24, 2007, 19:32:14
edit2Rapporteer  
Nk speedkiten 29 september:

http://www.nkkite.nl/
Sjemmel

Antwoord #13 Augustus 24, 2007, 20:06:20
edit2Rapporteer  
Succes met de wedstrijd, je moet het allemaal zelf weten! Zou je alleen in het vervolg hier en daar een komma, punt of hoofdletter willen gebruiken? Zou fijn zijn
Flyingtrunkie

Antwoord #14 Augustus 24, 2007, 20:09:09
edit2Rapporteer  
Sinds kort in de lucht: een onderdeel van kiteforum.com en dan specifiek gericht op speedkiten:
www.kiteracer.com
youne nl

Antwoord #15 Augustus 24, 2007, 20:28:16
edit2Rapporteer  
halleee kan alleen maar zeggen probeer t en leef lang!!!!! schater
#RemcO#

Antwoord #16 Augustus 24, 2007, 21:13:57
edit2Rapporteer  
Pascall ik ben er bij funsport experience, als m'n rug over is !!!!!!!!!!
Haaaaaahaaa,,,
kom eerst is kijken bij de echte wedstrijden...

speed wedstrijden worden geloof ik niet gegeven in nederland. maar zijn bijna alleen maar pkra wedstrijden. of hoe je dat ook noemt op speed gebied.. En je moet niet denken dat je daar makkelijk tussen komt.. je moet meer dan genoeg trainen op vlak water... en ongelooflijk hard gaan.. ik denk ook wel is dat ik hard ga..maar dat valt uiteindelijk altijd tegen...

ik zie je op het nk. of volgend jaar sticked.. of kom eens langs wippen 14 september op funsportexperience op de brouwersdam
#RemcO#

Antwoord #17 Augustus 24, 2007, 21:20:44
edit2Rapporteer  
beesteke  suc5 , maar, k denk dat je 't niet gaat redden aangezien je ervaring ongeveer net zo ver bevorderd is als het mijne!! (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #18 Augustus 24, 2007, 23:40:02
edit2Rapporteer  
kijk hier maar even naar

voorbeeldje van wedstrijdje speedcrossing, niet voor beginners (grinnik_kitesmiley)

http://uk.youtube.com/watch?v=7agCkzbUmNk
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.