|
[Pepper]
|
Op 25 juni 2007 schreef je nog: hallo
ik had graag even jullie ervaring geweten ik ben een beginner en ik vaar nu met een 9 flexifoil en een slingschot fuel ik zou graag overstappen naar een best waroo 9 en 13 ik weeg 90kg ik heb nu een cabrinha icon van 2006 board 138x38 nu was de vraag zou ik deze wegdoen en voor een best of nobile board gaan zien want hoogte lopên lukt me niet zoo goed ik heb getest met een waroo vant weekend dit ging beter maar nog niet lek het moest iemand suggesties ? laat het me wete
grtz
Tsja, sommige mensen leren nu eenmaal erg snel.... Dus ook namens mij: succes!!
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
zou graag een naisch kope
in zn eerste post
en dan een flexifoil en een ss kopen om vervolgens naar warroo over te willen stappen
aparte volgorde ook
grapjas is het :-)
|
|
|
Geen
|
Op 25 juni 2007 schreef je nog: hallo
ik had graag even jullie ervaring geweten ik ben een beginner en ik vaar nu met een 9 flexifoil en een slingschot fuel ik zou graag overstappen naar een best waroo 9 en 13 ik weeg 90kg ik heb nu een cabrinha icon van 2006 board 138x38 nu was de vraag zou ik deze wegdoen en voor een best of nobile board gaan zien want hoogte lopên lukt me niet zoo goed ik heb getest met een waroo vant weekend dit ging beter maar nog niet lek het moest iemand suggesties ? laat het me wete
grtz
Tsja, sommige mensen leren nu eenmaal erg snel.... Dus ook namens mij: succes!! de boel word goed in de gaten gehouden hier, is het niks voor in de prive ofso?? sjenkerrs
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Op 25 juni profileren als beginner. en vandaag de dag al aan speedcrossing denken.....
dat is vragen om problemen (lees: lichamelijk letsel)
kortom: niet doen
Tenzij je vanaf 25 Juni elke dag gevaren hebt, dan kan ik me er iets bij voorstellen....
|
|
|
beesteke
Geen avatar
|