wedstrijdjes varren?

beesteke

Geen avatar

Augustus 24, 2007, 16:35:39
edit2Rapporteer  
hallo
ik heb een vraagje voor jullie ik kite nu al een heel poosje maar ik zou graag eens naar wedstrijden gaan kijken en zelfs willen meedoen.ik had in kitesurfmagazine gelezen van speed crossing dit spreekt me echt aan maar in nederland zijn er ok zulke wedstrijden heb ik ergens gelezen zou iemand me aan site's kunnen helpen waar je je kan informeren inschrijven informatie kan vinden en dergelijke.

let me now thanx
globe

Antwoord #1 Augustus 24, 2007, 16:43:11
edit2Rapporteer  
Aan je manier van schrijven te zien is Speedcrossing inderdaad wel wat voor je.

www.kitesurfvereniging.nl -> wedstrijden.

succes!
[Pepper]

Antwoord #2 Augustus 24, 2007, 16:52:05
edit2Rapporteer  
Op 25 juni 2007 schreef je nog:

Citaat
hallo

ik had graag even jullie ervaring geweten ik ben een beginner en ik vaar nu met een 9 flexifoil en een slingschot fuel ik zou graag overstappen naar een best waroo 9 en 13 ik weeg 90kg ik heb nu een cabrinha icon van 2006 board 138x38 nu was de vraag zou ik deze wegdoen en voor een best of nobile board gaan zien want hoogte lopên lukt me niet zoo goed ik heb getest met een waroo vant weekend dit ging beter maar nog niet lek het moest iemand suggesties ? laat het me wete

grtz

Tsja, sommige mensen leren nu eenmaal erg snel....

Dus ook namens mij: succes!!
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #3 Augustus 24, 2007, 16:59:37
edit2Rapporteer  
haha en hij komt 5 kg aan in een maand
Jarno

Geen avatar

Antwoord #4 Augustus 24, 2007, 17:03:58
edit2Rapporteer  
zou graag een naisch kope

in zn eerste post

en dan een flexifoil en een ss kopen om vervolgens naar warroo over te willen stappen

aparte volgorde  ook

grapjas is het :-)
Geen

Antwoord #5 Augustus 24, 2007, 17:04:23
edit2Rapporteer  
Op 25 juni 2007 schreef je nog:

Citaat
hallo