|
[Pepper]
|
Op 25 juni 2007 schreef je nog: hallo
ik had graag even jullie ervaring geweten ik ben een beginner en ik vaar nu met een 9 flexifoil en een slingschot fuel ik zou graag overstappen naar een best waroo 9 en 13 ik weeg 90kg ik heb nu een cabrinha icon van 2006 board 138x38 nu was de vraag zou ik deze wegdoen en voor een best of nobile board gaan zien want hoogte lopên lukt me niet zoo goed ik heb getest met een waroo vant weekend dit ging beter maar nog niet lek het moest iemand suggesties ? laat het me wete
grtz
Tsja, sommige mensen leren nu eenmaal erg snel.... Dus ook namens mij: succes!!
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
zou graag een naisch kope
in zn eerste post
en dan een flexifoil en een ss kopen om vervolgens naar warroo over te willen stappen
aparte volgorde ook
grapjas is het :-)
|
|
|
Geen
|
Op 25 juni 2007 schreef je nog: hallo
ik had graag even jullie ervaring geweten ik ben een beginner en ik vaar nu met een 9 flexifoil en een slingschot fuel ik zou graag overstappen naar een best waroo 9 en 13 ik weeg 90kg ik heb nu een cabrinha icon van 2006 board 138x38 nu was de vraag zou ik deze wegdoen en voor een best of nobile board gaan zien want hoogte lopên lukt me niet zoo goed ik heb getest met een waroo vant weekend dit ging beter maar nog niet lek het moest iemand suggesties ? laat het me wete
grtz
Tsja, sommige mensen leren nu eenmaal erg snel.... Dus ook namens mij: succes!! de boel word goed in de gaten gehouden hier, is het niks voor in de prive ofso?? sjenkerrs
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Op 25 juni profileren als beginner. en vandaag de dag al aan speedcrossing denken.....
dat is vragen om problemen (lees: lichamelijk letsel)
kortom: niet doen
Tenzij je vanaf 25 Juni elke dag gevaren hebt, dan kan ik me er iets bij voorstellen....
|
|
|
beesteke
Geen avatar
|
het scheelt niet veel dat ik elke dag gevaren heb ben 2Xmaal naar spanje geweest mooie wind gehad daar heb zoveel bijgeleerd wat me hier gewoon niet lukte sindsdien lukt het me wel enja voor de rest hoeveel ik aankom is mijn zaak en mijn uitrusting ook e soms stel je hier vragen en krijg je niks als kritiek dusja waarschijnlijk degene met kritiek als ze op het water zijn zulle ze waarschijnlijk meer wandelen dan varen dus have fun ps thanx vo de site
|
|
|
180cc
|
foto's graag van hoe jij vaart
|
|
|
|
ijbe
Gast
|
Tof dat je initiatief neemt Beesteke ! De zeikerts zijn allemaal jaloers Succes !
|
|
|
Passie
|
Haaaaaahaaa,,, kom eerst is kijken bij de echte wedstrijden...
speed wedstrijden worden geloof ik niet gegeven in nederland. maar zijn bijna alleen maar pkra wedstrijden. of hoe je dat ook noemt op speed gebied.. En je moet niet denken dat je daar makkelijk tussen komt.. je moet meer dan genoeg trainen op vlak water... en ongelooflijk hard gaan.. ik denk ook wel is dat ik hard ga..maar dat valt uiteindelijk altijd tegen...
ik zie je op het nk. of volgend jaar sticked.. of kom eens langs wippen 14 september op funsportexperience op de brouwersdam
|
|
|
|
Sjemmel
|
Succes met de wedstrijd, je moet het allemaal zelf weten! Zou je alleen in het vervolg hier en daar een komma, punt of hoofdletter willen gebruiken? Zou fijn zijn
|
|
|
|
youne nl
|
halleee kan alleen maar zeggen probeer t en leef lang!!!!!
|
|
|
#RemcO#
|
Pascall ik ben er bij funsport experience, als m'n rug over is !!!!!!!!!! Haaaaaahaaa,,, kom eerst is kijken bij de echte wedstrijden...
speed wedstrijden worden geloof ik niet gegeven in nederland. maar zijn bijna alleen maar pkra wedstrijden. of hoe je dat ook noemt op speed gebied.. En je moet niet denken dat je daar makkelijk tussen komt.. je moet meer dan genoeg trainen op vlak water... en ongelooflijk hard gaan.. ik denk ook wel is dat ik hard ga..maar dat valt uiteindelijk altijd tegen...
ik zie je op het nk. of volgend jaar sticked.. of kom eens langs wippen 14 september op funsportexperience op de brouwersdam
|
|
|
#RemcO#
|
beesteke suc5 , maar, k denk dat je 't niet gaat redden aangezien je ervaring ongeveer net zo ver bevorderd is als het mijne!! (grinnik_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
|