Wie heeft ervaringen met Sharm el Sheikh?

Kaptain

Augustus 24, 2007, 21:06:43
edit2Rapporteer  
In de eerste week van mei neemt mijn schoonmoeder de hele familie mee naar Sharm el Sheikh. Graag hoor ik jullie bevindingen! Hotels, strand, wind, de hele mikmak!

Ter info: schoonmoeder, zwager met vriendin en twee gezinnen met beide 2 kinderen (5-9 jaar)

Ik hoor het graag!

Henry
(HJ) MINI-ME

Antwoord #1 Augustus 25, 2007, 03:56:27
edit2Rapporteer  
Daar hebben ze ook een kite station.. Gebruik de zoekfunctie maar ff..
Ik heb er nog niet feedback gelezen van gasten die er geweest zijn.
Have Fun  ThumpsUp
Kaptain

Antwoord #2 Augustus 26, 2007, 14:49:04
edit2Rapporteer  
Verder niemand??
(HJ) MINI-ME

Antwoord #3 Augustus 27, 2007, 03:45:29
edit2Rapporteer  
Zie internet site:

http://www.colonawatersports.com/sharmelsheikh/sharmelsheikh.html

Het ziet er wel oke uit maar ik heb er geen ervaring mee..
Als je er heen gaat wil je dan ff wat info posten want ben wel benieuwd  ThumpsUp
Have Fun
Kaptain

Antwoord #4 Augustus 27, 2007, 14:50:44
edit2Rapporteer  
Ik heb al met deze gasten gebeld en die kerel zei dat het de beste plek was. Dahab super veel wind, maar te vlagerig en vaak te hard, El Gouna wel chille wind, maar iets minder dan in Sharm.

Ziet er goed uit. We moeten nog even wachten of alles met de vluchten kan, dan weten we welk hotel we heen gaan. Eerste keus: Regenzy Plaza, tweede keus: Laguna Vista.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #5 Augustus 27, 2007, 18:48:57
edit2Rapporteer  
Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen van Sharm.. Ik zie graag je reisverslag + foto's van de kitespot deze kant op komen. Sharm is namelijk een grote plaats en heeft dus vaker aanbiedingen dan bv El Gouna.

Groetjes en have Fun

Beoordeling van Luguna Vista
http://www.zoover.nl/egypte/egypte/sharm_el_sheikh/laguna_vista/hotel
Stanley

Antwoord #6 Augustus 27, 2007, 23:42:50
edit2Rapporteer  
Mijn ervaring met Sharm is licht gedateerd "21" jaar geleden.
Heb toen een half jaar daar rond mogen banjeren in die grote zandbak.
Was in die tijd fanatiek windsurfer maar ken mij niet herrineren dat er nu zo'n goede wind stond.

Ben erg benieuwd naar hoe het nu is qua wind dan
Nama Bay was toen volledig in ontwikkeling men was bezig met de bouw van het Hilton wat het enige hotel in de baai was. 2 jaar geleden in oktober nog geweest en heel Nama bay stond vol gebouwd .
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.