Telefoon verloren Muiderberg

(HJ) MINI-ME

September 04, 2007, 15:46:25
edit2Rapporteer  
Ik had gisteravond (maandag) even een uit de hand gelopen avondsessie in Muiderberg.
Het was een beetje uit de hand gelopen omdat het al donker was toen ik bij mijn auto arriveerde.
Vermoedelijk is tijdens het omkleden mijn telefoon uit mijn auto gevallen en ligt i ergens op de parkeerplaats  (cry_kitesmiley)
Ik stond precies in het midden van de parkeerplaats geparkeerd.
Het betreft een blauw gekleurde Samsung SGH-E780 (dit heb ik opgezocht want anders had ik het nooit geweten  schater )
Misschien dat iemand vanmiddag nog ff voor mij kan kijken of er een plat gereden mobieltje ligt of misschien heeft iemand hem gisteravond veilig gesteld. Alvast THX
VincentC

Antwoord #1 September 04, 2007, 16:20:25
edit2Rapporteer  
Ik had gisteravond (maandag) even een uit de hand gelopen avondsessie in Muiderberg.
Het was een beetje uit de hand gelopen omdat het al donker was toen ik bij mijn auto arriveerde.
Vermoedelijk is tijdens het omkleden mijn telefoon uit mijn auto gevallen en ligt i ergens op de parkeerplaats  (cry_kitesmiley)
Ik stond precies in het midden van de parkeerplaats geparkeerd.
Het betreft een blauw gekleurde Samsung SGH-E780 (dit heb ik opgezocht want anders had ik het nooit geweten  schater )
Misschien dat iemand vanmiddag nog ff voor mij kan kijken of er een plat gereden mobieltje ligt of misschien heeft iemand hem gisteravond veilig gesteld. Alvast THX

Ik ga zo naar muiderberg toe en zal wel even kijken, hoop voor je dat hij waterdicht is...
(HJ) MINI-ME

Antwoord #2 September 05, 2007, 01:51:37
edit2Rapporteer  
Thx voor het zoeken Vincentt.
Ik ben ook nog naar Muiderberg geweest maar heb mijn mobiel niet meer gevonden  (cry_kitesmiley)
Heb nog wel lekker gevaren..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.