Tarifa of El Gouna

kiter25

Berichten: 72
September 10, 2007, 15:33:02
edit2Rapporteer  
Ola, ik ben van plan om midden oktober er een weekje tussen uit te trekken. Welke van deze locaties zouden jullie kiezen? Windzeker is het meest belangrijkst.
De statistieken lijken voor El Gouna te spreken, maar ik heb altijd het idee dat deze statistieken commercieel gemanipuleerd zijn.
Geen oord voor kids en vrouw, gewoon een vakantie zoals het hoort. Bier, dronken engelse wijven en hier en daar een kampvuurtje.
guiri

Berichten: 126
Antwoord #1 September 10, 2007, 16:36:41
edit2Rapporteer  
in el gouna waarschijnlijk wel wind. Heb gehoord dat oktober de beste maand is... maar geen dronken engelse wijven. Er is daar niet belachelijk veel te doen s avonds. Misschien Hurghada waar ze geloof ik ook dronken russische wijven hebben. ligt eraan waar je van houdt...  ThumpsUp

Veel succes met je beslissing in ieder geval!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 September 11, 2007, 21:07:55
edit2Rapporteer  
geen dronken engelse wijfen,


je zegt dat alsof dat slecht is(engelsen zijn fucked-up zodra ze van hun eiland af zijn )
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.