**** WAIST van PAT LOVE ****

Emiel

Antwoord #50 September 20, 2007, 04:33:01
edit2Rapporteer  
patlove is exacte kopie van mystic.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #51 September 20, 2007, 04:44:43
edit2Rapporteer  
patlove is exacte kopie van mystic.
Welke modellen heb jij dan naast elkaar gelegd  Huh
Morres

Antwoord #52 September 20, 2007, 04:44:54
edit2Rapporteer  
alleen dan fatsoenlijke kwaliteit Wink
Mark-Fizzer

Antwoord #53 September 20, 2007, 12:35:31
edit2Rapporteer  
Dit blijft toch echt wel de goeiste van allemaal!!!!

Joepie Joepie Joepie

FF serieus, vind die witte Pat wel tof die je gekocht hebt, maar ik hou het nog ff bij de Pyro van Dakine, de zwart-leren wel teverstaan.
mbetz

Antwoord #54 September 20, 2007, 14:50:23
edit2Rapporteer  
Ik heb de Pat Love Trapeze en de Mystic Warrior gepast en geprobeerrt. Ik vind beide goed passen en komfortabel.
Ik heb de Mystic gekozen omdat de shopeigenaar die zelf met Pat Love trapeze vaart vertelde dat zijn trapeze na een jaar varen een beetje slap is geworden. Hij liet mij zien dat het rug deel niet meer zo stijf is als het origineel. Ook was de Mystic in de zelfde shop goedkper als de Pat Love trapeze.

Overigens komt Pat Love niet uit de USA maar wordt in Italie gemaakt. Wel verwarrend omdat Pat Love een Hawaiiaanse zeilmaker is di in de begin jaren van het surfen de eerste echte wave zeilen maakte, een beetje cult dus...

S6 met de keuze

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.