El Gouna shorty of?

svenpronk

Maart 10, 2006, 15:46:04
edit2Rapporteer  
Een vraagie, 1 april ga ik naar El Gouna Joepie volstaat het dan om met een shorty te kiten of moet ik mijn 5/3 pak ook meenemen? en weet iemand hoe de watertemparatuur daar ongeveer is rond die tijd? En hoe zit het met shoentjes ivm Koraal enz?
kaithai
Gast
Antwoord #1 Maart 10, 2006, 15:54:45
edit2Rapporteer  
kijk naar colonawatersports.com voor watertemp etc. Goede shorty zou genoeg moeten zijn.
Schoentjes niet nodig, maar wat weegt het....beter factor muchos meenemen...
Emiel

Antwoord #2 Maart 10, 2006, 16:49:43
edit2Rapporteer  
rot op met je shorty man, je zweet je te pletter dan!
gewoon in je short met lycra das ruim voldoende. na paar daagjes kan zonder lycra ook wel.
schoentjes kan je meenemen maar ik heb het niet gedaan,na 3weken 1keer een sneetje.
wel slippers neenemen want het strand is te heet om op te lopen.
verder een goeie zonnebril en een pet is ook wel chill..

Have fun dude, het is er echt top, hoe lang ga je?? mijn ouders komen er geloof ik ook een dagje tussen 7 en 20 april..
je moet ook zeker even bij de bedouine tent naast de kiteschool gaan chillen en daar kopje thee drinken en shicha roken. het restaurant daar is ook chill, moet je daar maar even naar moustaffa vragen. hij heeft 3jaar in nederland gewoont en kan van alles voor je regelen.
Flag

Antwoord #3 Maart 10, 2006, 20:34:58
edit2Rapporteer  
Ik kom net terug uit hurghada... Heb daar de hele week in mijn boardshort kunnen varen... was zeker goed te doen... Had ook mijn zomerpak bij me, alleen deze zat aan het eind van de vakantie nog steeds in mijn koffer... Niet nodig gehad...Succes daar..
duik

Antwoord #4 Maart 14, 2006, 21:52:46
edit2Rapporteer  
Een vraagie, 1 april ga ik naar El Gouna Joepie volstaat het dan om met een shorty te kiten of moet ik mijn 5/3 pak ook meenemen? en weet iemand hoe de watertemparatuur daar ongeveer is rond die tijd? En hoe zit het met shoentjes ivm Koraal enz?

K ga zondag a.s. naar El Gouna voor 1 week. Ik kan je straks dus vertellen hoe het was voordat je je tas pakt Wink

mzzl Martijn
svenpronk

Antwoord #5 Maart 15, 2006, 05:38:02
edit2Rapporteer  
Huib beter, dat hoor ik graag van je!!
Rutger II

Antwoord #6 Maart 15, 2006, 18:19:13
edit2Rapporteer  
Leander zit er nu, die komt volgende week terug, die zal hier wel op reageren..
duik

Antwoord #7 Maart 29, 2006, 17:30:01
edit2Rapporteer  
Hey Sven,

ben maandag ochtend uit El gouna terug gekomen. Het was erg ok alleen hebben we geen geluk gehad met de wind. Van de zeven dagen 2 dagen 25-30 knopen Joepie  en 1 dagje 13 a 14 knopen.
Zeker als er meer wind staat is het aan te raden om met een shorty te gaan. Vooral ook omdat het in de ochtend het beste waait en de zon dan nog niet zo krachtig is. Over schoentjes, dat is zeer persoonlijk, ik heb zonder schoentjes gekite maar wel een paar vervelende sneetjes in mijn voet opgelopen...
Het kite centrum daar(kite power) is keurig ingericht en er lopen voldoende beach-boys die je kite opvangen. Als je je spullen daar stalt kun je ook gebruik maken van de compressor wel zo lekker   :Smiley
Als het niet waait kun je ook nog gaan wake boarden bij het Sheraton 20 E voor 10 min...
Dus hop je shorty in je tas en gaan!!!

Have fun en als je nog iets wilt weten dan hoor ik het wel.

Mzzl
Rudolf

Antwoord #8 September 17, 2007, 21:37:29
edit2Rapporteer  
En hoe zit dit in oktober? Is shorty dan ook nog nodig?
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.