Strut eruit halen North Rhino 2006

Tweekske

Berichten: 99
September 17, 2007, 19:55:03
edit2Rapporteer  
He mensen,

Ik ben net terug van vakantie in Malta en daar is een strut van mijn North Rhino 2006 9m2 lek gegaan. Nu wil ik dit gaan repareren maar ik krijg de strut er niet uit. Ik had al gelezen dat je het klittenband los moet maken, een touwtje aan je ventiel en dan de strut eruit moet trekken, maar ik kan het klittenband bij mijn strut nergens vinden. Zit dan erin gevouwen en moet ik dat er dan uittrekken? Of is het bij deze kite anders?

Alvast bedankt.
D.D

Berichten: 1561
Antwoord #1 September 17, 2007, 20:02:37
edit2Rapporteer  
Ik weet niet hoe het bij north kites zit, maar meestal helemaal onderaan van je strut zit een klittebandje naar binnen gevouwen.. moet je effe losmaken en dan kan je je strut eruit trekken ThumpsUp wel ff oppassen dat je hem niet gedraait terug stopt
Dopperd

Geen avatar

Berichten: 264
Antwoord #2 September 17, 2007, 20:03:52
edit2Rapporteer  
Als het goed is heeft hij aan het uiteinde aan de binnenkant klittenband.
Je moet er gewoon met je vinger ingaan en dan lostrekken. Beetje frunniken en dan moet het lukken. Is bij de meeste kites zo niet alle hetzelfde

Mazzl
Tweekske

Berichten: 99
Antwoord #3 September 17, 2007, 20:06:26
edit2Rapporteer  
Oke mooizo, ga ik nog een keer beter kijken, wilde het niet kapot maken met m'n gefrunnik.

Bedankt!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.