double_s
|
en is de 9m2 wel een goede maat voor iemand van 65 kilo ???
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik weeg 75 en heb nu een 11 als grootste...complete windrange nog niet getest, maar een 9 lijkt me voorlopig prima voor jou.
|
|
|
double_s
|
ik ben ook beginner dus d8 zelf ook al dat de 9 wel eerst voldoende was
|
|
|
Armband
|
Boardsports.nl
|
|
|
double_s
|
heb al een mail gestuurd maar hoor niks van ze. en trouwens bij hun ook 600 euro normaal maj awie weet wat ze bieden maar verw8 geen mailtje meer van hun.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik weeg ook 70 kg, en vaar ook waroo 2007 9m. Vanaf 16 knopen kan ik lekker varen met de kite tot een knoop of 30. 9m is voor mij de ideale maat, veel lift en hij is lekker snel. Misschien kan je het nog bij xwatersport proberen, stuur ze een mail! www.xwatersport.com
|
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Waarom bel je ze niet gewoon ff? Ik snap niet waarom alijd alles maar via de mail moet. Je kan ook nog Kiboco.nl checken. Zij hebben trouwens ook een tel nr. En €600 is echt al een hele goede deal voor een nieuwe kite.
|
|
|
Emiel
|
nummer van kiboco: 06 26060579
|
|
|
double_s
|
heb ze allemaal een mail gestuurd nu maar hopen dat ik hier wel iets van hoor. @loepi de leeuw 599 is idd een mooi prijsje maar alles is al zo duur dus als ik er wat mee kan opschieten is het moo meegenomen. ik heb de afgelopen 2 maand alles nieuw gekocht.
|
|
|
Geronimo79
|
he had em toch al besteld?? karim is iets goedkoper met 550.. (bestkiteboardingschool) Xworxkiteboarding.com misschien, xwatersports.nl
|
|
|
double_s
|
ja maar goedkoper en eerder is tog beter anders nog tot vrijdag w88
|
|
|
Geronimo79
|
Xwatersports was wat goedkoper. Al ging Robs Caribean op het laatste moment ook in prijs nog even naar beneden.. (dus er kon wel wat vanaf) Alleen levertijd.. gezien je nog een wens had in kleur.. word dat zowieso moeilijk. Voor de meesten die em niet op vooraad hebben liggen zal het ongeveer 5 werkdagen zijn. En jah dit zijn de laatsten naar wat ik hoor. die van mij komt net uit china zetten en zou één van de allerlaatste waroo 2007 kites zijn.
Zou em bij Robs kopen, gezien je goede ervaringen daar. Zoals je weet is mijn mening minder positief daar. Maar goed. ze hebben nu echt een goede prijs en ik verwacht dat levering bij hun nu het snelst zal zijn.
|
|
|
Super Cooper
|
funsportvanvliet in zoetermeer heeft veel keus in kleuren en valt goed mee te onderhandelen
|
|
|
|
double_s
|
ja dat zei je gister al maar toch tot nu toe het goedkoopst.
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
waroo zijn nog niet op hoor.... bel ff met willem van boardsports.nl die heeft nu actieprijzen. Ook miss intressant met een boardje erbij...
|
|
|
terrorwally
Gast
|
goedkoper is echt niet altijd beter hoor, beetje service en wat jezelf al zegt: "snel contact" is ook belangrijk.
Ik heb mijn kite gekocht bij kiboco, top gasten!
|
|
|
double_s
|
heb al een leuke deal kunnen sluiten.
|
|
|
|
double_s
|