double_s
|
en is de 9m2 wel een goede maat voor iemand van 65 kilo ???
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik weeg 75 en heb nu een 11 als grootste...complete windrange nog niet getest, maar een 9 lijkt me voorlopig prima voor jou.
|
|
|
double_s
|
ik ben ook beginner dus d8 zelf ook al dat de 9 wel eerst voldoende was
|
|
|
Armband
|
Boardsports.nl
|
|
|
double_s
|
heb al een mail gestuurd maar hoor niks van ze. en trouwens bij hun ook 600 euro normaal maj awie weet wat ze bieden maar verw8 geen mailtje meer van hun.
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik weeg ook 70 kg, en vaar ook waroo 2007 9m. Vanaf 16 knopen kan ik lekker varen met de kite tot een knoop of 30. 9m is voor mij de ideale maat, veel lift en hij is lekker snel. Misschien kan je het nog bij xwatersport proberen, stuur ze een mail! www.xwatersport.com
|
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Waarom bel je ze niet gewoon ff? Ik snap niet waarom alijd alles maar via de mail moet. Je kan ook nog Kiboco.nl checken. Zij hebben trouwens ook een tel nr. En €600 is echt al een hele goede deal voor een nieuwe kite.
|
|
|
Emiel
|
nummer van kiboco: 06 26060579
|
|
|
double_s
|
heb ze allemaal een mail gestuurd nu maar hopen dat ik hier wel iets van hoor. @loepi de leeuw 599 is idd een mooi prijsje maar alles is al zo duur dus als ik er wat mee kan opschieten is het moo meegenomen. ik heb de afgelopen 2 maand alles nieuw gekocht.
|
|
|
Geronimo79
|
he had em toch al besteld?? karim is iets goedkoper met 550.. (bestkiteboardingschool) Xworxkiteboarding.com misschien, xwatersports.nl
|
|
|
double_s
|
ja maar goedkoper en eerder is tog beter anders nog tot vrijdag w88
|
|
|
Geronimo79
|