Sol , Trax of Haze

RRA

Logs: 0 | 2 uur
September 19, 2007, 22:30:03
edit2Rapporteer  
Hoi,

Inmiddels vrij aardig aan het varen en wil nu eigenlijk naar een wat kleiner board maar twijfel tussen een naish sol 136 een  f-one trax 135 of de naish haze 133 allermaal van 2007 .

Is er iemand die me wat meer over de boards kan zeggen, wat voor mij belangrijk is dat het board goed hoogte loopt , makkelijk te controleren is in choppy water. en dat ik er in de toekomst ook wat makkelijk mee kan springen.

Oh ja ik weeg 91 kg ,

alvast bedankt

H.......

koen-tjeee

Antwoord #1 September 19, 2007, 22:45:00
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd,
Zelf ook niet tevreden met mijn board.

Wat voor board vaar je nu?
Gister geprobeerd op een Haze, alleen deze was 146cm lang. Vond hem lekker, veel druk kunnen zetten.
Prijs is wellicht belangrijk, geloof dat je een Haze kunt krijgen bij de buren voor rond de 350.
Trax licht veelal hoger in prijs en niet overal verkrijgbaar (of tegen adviesprijs)!

Sol krijgt binnenkort een test!
florisvw

Geen avatar

Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #2 September 19, 2007, 23:02:17
edit2Rapporteer  
ik vaar zelf de haze 2006 en een maat van me vaart de haze 2007, allebij lekkere boardjes.
Erg goed mee te varen op zee, binnen water ook lekker te varen. zit een lekker pop in en makkelijk mee te springen!
ik ben erg tevreden!
Heb helaas met de andere boardjes geen ervaring

De prijs is trouwens ook erg mooi net als wat koen al zei
FlyGirl

Geen avatar

Antwoord #3 September 19, 2007, 23:37:46
edit2Rapporteer  
Gewoon testen. Het zijn volgens mij alle drie goede boards. Ik vaar zelf trax maar wat de een goed vind, vind de ander nix.
Dus gewoon testen en je eigen mening vormen.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #4 September 19, 2007, 23:52:19
edit2Rapporteer  
De SOL is een lekker board maar heeft gezien jouw gewicht misschien iets te veel flex.
Ik vaar zelf (90 kg) met de TRAX 135x41 en vind het een heerlijk board maar hij vaart met weinig wind wel iets moeilijker hoogte dan bv een tyoe board zoals de HAZE.
Wel is de TRAX makkelijk te controleren in harde wind.
Gezien de prijs is de HAZE een goede optie maar gezien het persoonlijk karakter van een board is testen altijd nog de beste optie.

Succes
VincentC

Antwoord #5 September 19, 2007, 23:52:42
edit2Rapporteer  
Haze zou ik niet nemen, Sol en Trax zijn net wat soepeler en geavanceerder (Haze is eigenlijk officieel het basic model van Naish). Beide zijn volgens mij topboards en topkwaliteit. Naish Sol 2007 is in ieder geval voor minder dan 400 te krijgen in Duitsland (surfpirates even mailen). Persoonlijk denk ik dat de Trax het beste bij je past.
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #6 September 20, 2007, 00:51:50
edit2Rapporteer  
Over de naish sol is al genoeg geschreven. Gebruik maar even de zoek functie.. loser
(HJ) MINI-ME

Antwoord #7 September 21, 2007, 10:14:08
edit2Rapporteer  
Zag een leuke aanbieding op de TRAX
http://www.kiteboardshop.com/boards/F-One/trax_2007_op_voorraad.html
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.