goede service intersurf sneek

Idefixe

September 22, 2007, 20:02:15
edit2Rapporteer  
Dit voorjaar een nieuw pak gekocht: Neil Pryde 4000. Was pittig aan de prijs maar ik wilde gewoon een goed pak...... Na enkele keren varen lekkage op m'n reet. Werd gerepareerd. Na een paar keer varen weer lek  (angry_kitesmiley) Tevens begon het neopreen op de schouders helemaal uitelkaar te vallen  Huh
lijmnaden op de kniestukken lieten ook gewoon los. Met de huidige temp nog niet zo'n groot probleem maar strakkies in de winter wel.
Vandaag dus maar ff terug. Pak werd bekeken: geen gezeik over importeur ofzo. Mocht gewoon een ander pak  uitzoeken.
 ( is dus nu een maui magic inferno geworden )  ThumpsUp
double_s

Antwoord #1 September 22, 2007, 20:42:15
edit2Rapporteer  
netjes
kitepower07

Antwoord #2 September 22, 2007, 23:28:15
edit2Rapporteer  
Ik kom al zo'n 5/6 jaar bij intersurf voor mijn kitestuff , en kan alleen maar beamen dat de service helemaal TOP is ThumpsUp

Ook al kunnen ze niet op je verdienen dan doen ze nog hun uiterste best om je te helpen!
en zo hoort het:)
e_surf

Antwoord #3 September 23, 2007, 03:04:53
edit2Rapporteer  
Ook ik beaam de goede service.
Had ook eens een pak bij intersurf gekocht.
Na 2 sessies lieten verschillende naden los.
Geen gezeur, direct nieuw pak gekregen.
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #4 September 23, 2007, 03:38:35
edit2Rapporteer  
Alle respect voor intersurf hoor, maar het is toch te gek dat dit uitzonderlijk is? Iedere shop moet deze problemen direct oplossen, ongeacht of ze nu nog steeds wat aan je verdienen of niet. Dat is gewoon je consumentenrecht!

Dat ik na drie jaar van Niel Pryde onder 'garantie' nieuwe been manchetten heb gekregen voor mijn NPX noem ik echt uitzonderlijk. Binnen de normale garantietermijn noem ik dat normaal.
VincentC

Antwoord #5 September 23, 2007, 03:40:37
edit2Rapporteer  
Psssst Tom dat hoort gewoon niet meer dan normaal te zijn, dus een ode als dit gaat me te fur.

Maar toch netjes, nu maar hopen dat dit beter is dan die Neilpryde zooi.  ThumpsUp
Idefixe

Antwoord #6 September 23, 2007, 04:31:51
edit2Rapporteer  
ff to the point:
Koop je een magnetron, wasmachine, vibrator or what else...... Gaat zo'n ding binnen de kortste keren kapot, ga je naar de winkel en krijg je gewoon nieuw spul mee. In de kitesurfwereld worden we iedere keer weer geconfronteerd met zeikverhalen van de winkel met een doorverwijzing naar de importeur. Vervolgens een heel verhaal op het internet en bla bla bla.
Hier dus gewoon een winkelier die z'n zaakjes t.o.v. de consument gewoon NETJES afhandeld.
That's all  ThumpsUp
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #7 September 23, 2007, 05:01:17
edit2Rapporteer  
magnetron, vibrator, okay. maar wtf moet je met een wasmachine? Gatver!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.