Van den berg verkoopt Best

kovdj

Antwoord #25 September 24, 2007, 14:45:49
edit2Rapporteer  
VDB: gefeliciteerd met het nieuwe dealerschap!
jelmerboy

Geen avatar

Antwoord #26 September 24, 2007, 23:27:10
edit2Rapporteer  
Best heeft voor het eerst in haar bestaan, dit jaar kwalitatief fatsoenlijke kites geproduceerd, dus ik snap best(ha-ha) dat ze dat verkopen, is toch grote markt voor, ze zijn tenslotte niet duur)

ohja, yarga 05 was ook goed, maar waroo 06 was toch echt, triest bij tijden

Waroo 2006 was ook prima, vriend van me vaart er al ruim anderhalf jaar mee en vaart nog prima. Het zijn die Waroo's-in-alle-kleuren waar het fout ging.
Was jij niet diegene met al die anti-best topics?
XD

*almost dead?

EN niet vergeten, best rockt gewoon! Ik vaar nu met de 2004 en 2005 nemesis van Best. Oude kites maar blijven super top! Kan me vertellen wat je wilt maar die kites zijn en blijven chill!
Jeromez

Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #27 September 25, 2007, 00:00:31
edit2Rapporteer  
ik vaar met best nemesis 2005 en ga aanschaffen 9m 13m best 2007

best rockt best de pan uit  YeSS
Geronimo79

Antwoord #28 September 26, 2007, 02:36:17
edit2Rapporteer  
heb et bij vd berg nagevraagd maar geen andere prijs hoor.. duurder als menig andere winkel.

Hey mini-me, jah het is idd wel krom.. neem het als compliment voor de eclipse zal ik maar zeggen. Ik persoonlijk vind het toch spammen op het moment dat je dit doet in een topic die heel duidelijk over een ander merk gaat. Tenzij de vraag omvat of er meerdere opties zijn. de foto maakt et wat duidelijker.. voor de rest doet iedereen het wel.. Ben zelf best fan, en
betrap me er ook wel eens op overal waar advies gevraagd word WAROOOOO neer te kalken.
Heb ook niet gezegd dat het spammen is maar dat het zo over komt.

Jammer dat ik niet eerder een trusher kon testen.. anders was het twijfelen geworden.. morgen een waroo halen als het even mee zit.. MAAR ZE HEBBEN NOOIT EEN GROENE!!!

Houd ik je aan als ik weer eens op Mirns ga rond dobberen.

(HJ) MINI-ME

Antwoord #29 September 26, 2007, 03:28:46
edit2Rapporteer  
NP.....ik zie je vanzelf een x op Mirns   ThumpsUp

Heb gisteren aan de Waroo 7m2 gehangen en daar was nix mis mee..
Vaart iets anders dan mijn eigen kite maar de kite voelt lekker stabiel aan  ThumpsUp
Ik persoonlijk vind de nemesis waarschijnlijk een betere optie dan de Waroo.
Dit ivm de meer C-shape van het profiel van de kite  ThumpsUp
Ben erg benieuwd hoe de Nemesis zal varen...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.