verzekering.........

Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #25 September 20, 2007, 00:31:29
edit2Rapporteer  
Ik heb vandaag even gebeld met RVS (mega duur en naar hun zeggen, zeer goed....)
De aansprakelijkheidsverz. die zij hebben dekt schade veroorzaakt door kiten NIET!!! tenzij je vlieger kleiner is dan 1,5 m2.... (bij windkracht 12 wellicht)

Maar dat geeft bij mij niet zo, want ik gooi toch al mijn verzekeringen over naar Academica en zij gaven vanmiddag aan dat kiten wel gedekt is!!! (aanspr. wel te verstaan)
double_s

Berichten: 179
Antwoord #26 September 20, 2007, 01:18:04
edit2Rapporteer  
EUROPEESCHE + NKV DAT MOET DE JUISTE KEUZE ZIJN TOCH ?????

of nkv + funsport (aansprakenlijkheids deel van NKV zit ook bij funsport)

maar ik zou echt de kleine lettertjes goed lezen vergoedingen voor gear kunnen wel eens zwaar tegen vallen

heb je ervaring ermee ???
big_ben_lair

Berichten: 795
Antwoord #27 September 20, 2007, 01:27:13
edit2Rapporteer  
de gear vergoeding heb ik het dat over, als ik bedragen hoor van 500 euro haak ik af, mij is altijd verteld je moet verzekeren wat je niet kan dragen (financieel)
double_s

Berichten: 179
Antwoord #28 September 20, 2007, 01:32:31
edit2Rapporteer  
hoe bedoel je dat je krijgt binnen een jaar aankoopsbedrag weer en na een jaar dagwaarde das toch altijd lekker maar je moet wel opletten want op de site staat bij verlies enzo en ik heb gemaild en ze mailen trug dat dat alleen voor zelf rescue geld.
he bha die verzekeringen ik wil gewoon een goede verzekering
kiter.raphael

Berichten: 242
Logs: 0 | 38 uur
Antwoord #29 September 20, 2007, 02:59:57
edit2Rapporteer  
weet  iemand wat een verzekering voor je gear kost bij funsports
wat ben je zoal kwijt
heb net een paar weken twee nieuwe kites
van 2007 de ene heb ik al wegmoeten brengen vanwege enkele scheuren van een stenen dam

ik hoor het wel  als jullie wat weten
mzzl
snah.siub

Berichten: 142
Antwoord #30 September 20, 2007, 17:26:15
edit2Rapporteer  
Hoi,

Volgens mij was de rekensom EUR 30,- per jaar per EUR 1000,- aan waarde. Ik heb net 1 verzekering afgesloten voor mij en m'n vriendin, 2 kites en 2 plankjes en trapezes en ook nog ongevallenverzekering (aansprakelijkheid via kitevereniging) en dat kostte me EUR 113,- (waarde spulletjes iets van 3k).
yvettew

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #31 September 20, 2007, 17:59:51
edit2Rapporteer  
Voor de niet lezers onder ons die dit wel lezen:
Hier staan de voorwaarden: http://www.europeesche.nl/Repository/extranet/downloads/recreatie/10728/AVWHobbysport

Kitesurfen wordt vergeleken met windsurfen.
Lees artikel 8.2.10. Ik vind dit een ernstige uitsluiting welke Unigarant niet heeft.

En voor de WA: veel maar niet alle normale wa verzekeringen dekken kitesurfen. Wil je niet lid worden van het NKV, laat dan je maatschappij schriftelijk bevestigen dat er dekking is.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.