vraag over xbow 3 ( 12m)

horstie

September 24, 2007, 23:53:45
edit2Rapporteer  
hoi

ik heb me een xbow 3 gekocht en ik ben er vandaag es ff lekker op uit geweest.

maar die 12 van mij die is zo onrustig als de pest.

de ene keer trekt ie als een bezetenen dan knalt ie spontaan uit de lucht als een dood vogeltje. en op 12 uur zetten gaat ook niet echt want dan duikt ie over je heen en als ie de kans krijgt dan heb je hem geinvert in je rug hangen

O.K het was vandaag echt vlagerig op horst maar m`n 9 deed het prima.

ik heb bij die 12 ook een velengings setje gekregen om m`n toming te optimaliseren . (origineel cabrinha)

maar volgens mij .............. was het niet echt nodig. hebben jullie ook ervaring met het verleng setje?
paulvw

Antwoord #1 September 25, 2007, 01:11:19
edit2Rapporteer  
Als je die 2 verling stukken tussen je bridle's doet zal ie een stuk lekkerder varen!
Als je ze er niet op doet zullen je pully's binnen 10 keer varen kapot zijn en je bridle's gaan slijten dus zet ze er even tussen en je zult een verschil merken.
horstie

Antwoord #2 September 25, 2007, 01:16:46
edit2Rapporteer  
ik heb ze er al tussen maar `t was naatje maar `t kan ook omdat het zo vlagerig was
Marc_87
Moderator

Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #3 September 25, 2007, 03:41:26
edit2Rapporteer  
Nou ik heb het op horst ook gehad met mijn 9 Xbow2, die viel door die klote vlagen
spontaan uit de lucht. Een week later op autostrand en net iets stabielere wind,
en hij was niet uit de lucht te krijgen.

Dus het ligt lijkt mij niet aan je kite.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.