North 07 boards: pads en straps problemen

RobB_W

Geen avatar

Berichten: 133
Antwoord #25 Augustus 07, 2007, 12:11:31
edit2Rapporteer  
Afgelopen weekend gevaren met m'n niewe mystic straps, heerlijk!

Wat een verschil, veel makkelijker in te komen, veel betere pasvorm, en ze blijven prima zitten! Heerlijk om te kunnen varen en je niet druk hoeven te maken over die straps!

Helemaal top!
S

Geen avatar

Berichten: 50
Antwoord #26 Augustus 07, 2007, 14:46:47
edit2Rapporteer  
Waar kun je die mystic straps kopen?

Ik heb een cabrinha icon '04 en heb ook wat moeite met mijn straps (zijn heel plat, moeilijk verstelbaar, krap enz.). De pads zijn ook hard, maar dat interesseert me niet zoveel omdat ik nog niet (veel) spring...  loser (grinnik_kitesmiley) Zouden een paar mystic straps voor +-20E daar al veel verschil uitmaken?
RobB_W

Geen avatar

Berichten: 133
Antwoord #27 Augustus 07, 2007, 14:56:12
edit2Rapporteer  
Als ik kijk naar de hoeveelheid mensen die de mystic straps hebben, zou ik zeggen dat je er absoluut mee vooruit gaat, 't zijn gewoon erg goede dingen voor een hele leuke prijs, je kan er geen miskoop mee doen wat dat betreft!
Workum

Berichten: 25
Antwoord #28 Oktober 02, 2007, 23:18:24
edit2Rapporteer  
north heeft er rekening mee gehouden in 2008!!

eindelijk...

Nou, ik heb geen ervaring met < 2008 pads en straps. Maar de 2008 North dingen die ik nu heb doen zeer aan mijn hakken vanwege een irritante ribbel.. Iemand enig idee hoe ik ze het beste kan afstellen?
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.