Underground vs. Brunotti

Hessel

Berichten: 575
Oktober 03, 2007, 05:06:11
edit2Rapporteer  
Ik weet het echt niet meer dus lui als ik ben vraag ik het maar aan jullie.

Ik ben alweer een tijdje op zoek naar een nieuw board. Ik ben nu van het echte beginner af en heb mijn eerste sprongetjes (hupsjes) al gemaakt, maar ik heb liever wat moeite in het begin dan dat ik later niet verder kan groeien, daarom zoek ik naar een goed freestyle/freeride board. Verder weeg ik op het moment 60 kg, kite ik alleen op zee, wil ik maar 1 board gebruiken en verder natuurlijk wat iedereen wil: hoogtelopen, comfort, pop, goed te landen, duurzaamheid etc.

Nou heb ik het veld uitgedunt tot 2 boards:

De Brunotti Pro-X 2007 128*38,5 en de Underground custom FLX 2006 128*38 van Bas Koole (zijn reserve board).

De Brunotti is nieuw met alles erop en eraan voor €450, de FLX is 2e hands (maar dat is er niet aan te zien) met alles erop en eraan maar zonder garantie voor €400

De FLX is het reserve custom boardje van Bas Koole (http://www.hanglos.nl/asp/sec/add.asp?addid={13F45748-FD34-4034-A395-77F239923E93}), de verschillen zijn een extra sterke lay-up en andere graphics, verder is die hetzelfde als de standaar 2006 FLX, en vrijwel hetzelfde als de 2007 FLX, het enige verschil daarmee is dat de 2007 een houten kern heeft, de vorm is identiek. Hij is eigenlijk zo goed als nieuw, het enige jammere is dat er een hele klein beschadiging aan 1 van de randen zit wat is gebeurd bij het verzenden, maar dit is niet diep en hoort geen problemen te geven.

Dus wat denken jullie, en kom nou niet aan met hele andere boards, het gaat tussen deze 2.
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1 Oktober 03, 2007, 05:32:04
edit2Rapporteer