Ja, dat weten we, maar dat weet onze klas en lerares niet, en het gaat zegmaar om het idee, en Maui Magic is eigenlijk helemaal in Amerika, en onze shop komt gewoon in Noordwijk ... Dit is voor marktonderzoek... ¬.¬
« Laatste verandering: December 01, 2007, 01:02:31 door Cherry »
Maui magic een franchising van het damesonderdeel van Mystic? Dus je suggereert dat ik al een jaar in een dameswaistharnas rondvaar? (wel lekker hoor!!)
Maui magic een franchising van het damesonderdeel van Mystic? Dus je suggereert dat ik al een jaar in een dameswaistharnas rondvaar? (wel lekker hoor!!)
Vroeger was het dacht ik nog niet alleen voor vrouwen, ik heb hier in ieder geval nog een heel oud waist harnas van maui magic liggen. Op zich nog een prima ding, maar volgens mij echt niet alleen voor meiden bedoeld.
Volgens mij is het merk nog steeds "maui magic" . Door het goede succes van de produktnaam Mystic zijn ze deze naam gewoon als merknaam voor meerdere spullen gaan gebruiken: wetsuits , trapeze enz. De naam Maui magic wordt nu o.a. nog gebruikt voor dameskleding. Gewoon goede marketing dus
vinni, omdat dit natuurlijk een heel algemene enquete is die zo is opgesteld dat ze van bijna iedereen op dit forum (zeker 70%) hetzelfde antwoord willen krijgen...