Verzekeren Kitegear

Flying Circus
Gast
Augustus 03, 2005, 16:10:25
edit2Rapporteer  
Volgens mij zitten er hier dudes die hun gear hebben verzekerd tegen schade en diefstal. Werkt dat een beetje? Bij welke maatschappij kan ik voor zo'n verzekering het beste aankloppen? Of is het uiteindelijk zoveel gedoe om de schade te verhalen dat het de moeite niet eens loont?
bignelis

Berichten: 315
Antwoord #1 Augustus 03, 2005, 16:15:31
edit2Rapporteer  
wat een geweldige ZOEKFUNCTIE heeft deze site toch:
http://www.kitehigh.nl/yabbse/index.php?topic=9437.0
Flying Circus
Gast
Antwoord #2 Augustus 03, 2005, 16:17:52
edit2Rapporteer  
joho... bedankt Huh
Tino

Berichten: 22
Antwoord #3 Oktober 12, 2007, 05:26:20
edit2Rapporteer  
Net gekeken op de pagina van funsportpolis. De verzekering van het NKV. Die eikels willen gelijk voor 5 jaar afsluiten. Wel maar een euro of 70 voor 2650 eurie incl ongevallen verzekering twv 15 euro. Mail gestuurd dat ik wel voor 2 jaar wil afsluiten maar dat ik 5 jaar (dan ben ik echt grijs) onacceptabel is. Keep u posted
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 Oktober 12, 2007, 14:07:41
edit2Rapporteer  
en ide 2650€ is dan voor wat? ook voor schade, ook door jezelf veroorzaakt?
ronald1711

Geen avatar

Berichten: 19
Antwoord #5 Oktober 13, 2007, 02:43:27
edit2Rapporteer  
Volgens mij zitten er hier dudes die hun gear hebben verzekerd tegen schade en diefstal. Werkt dat een beetje? Bij welke maatschappij kan ik voor zo'n verzekering het beste aankloppen? Of is het uiteindelijk zoveel gedoe om de schade te verhalen dat het de moeite niet eens loont?

iI heb de RecreActiefverzekering van unigarant. Voor mijn 2 waroo's met bar iets van 54 euro per jaar. Contract duur minimaal 1 jaar.

Waarschijnlijk verkoop ik mijn spullen toch volgend jaar en sluit dan wel weer een nieuwe af.

 
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.